|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
En dag laver jeg en afstemning om hvor mange der rent kan læse og forstå MOHOs indlæg
![]() Redigeret af Mike S. - 11-Juni-2008 kl. 09:59 |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
På den måde som man her i Århus har anvendt Prøve programmerne, hvor ofte tror I man har nævnt muligheden for Stofa's Digitale Spejl og direkte skrevet: Hvis I gerne vil beholde en bestemt prøvekanal [I min verden Sci-Fi] da lad os prøve overtale Stofa hertil via den digitale dekoder. Og hvis dette har været gjordt, er det GÅET MIN NÆSE FORBI. Så jeg gik bestemt ud fra at når HD kanalerne alligevel skulle kannaliseres digitalt/krypteret troede jeg da ikke Antenneforeningen var I M O D dette. Eller med blinket i øjet, da HD er ønskekanaler sker der nada her i Århus. Redigeret af moho - 11-Juni-2008 kl. 16:06 |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Om det hjælper hvis man kender én af Bestyrelsesmedlemmerne i Antenneforening Århus. Citeret " . . . kender vi hinanden"
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er især datoen for mail-en det er værd hefte sig ved. 11.juni 2008Re: Hvad nytFra: Anders Andersen
Til:
< style>
Du har nu sendt mig 4 mails, hvad skal jeg med dem. Jeg kender dig ikke!!! (sådant noget ja det sårer altså 11. juni 2008)
Med venlig hilsen/Kind Regards,
Anders Andersen
Jyllands Allé 50 8000 Aarhus C Phone 45-86144431
Mobile 45-40104820
Redigeret af moho - 12-Juni-2008 kl. 11:39 |
|
![]() |
|
WilliamP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Moho .. Kan du ikke prøve at gøre det lidt mere pædagogisk?? |
|
![]() |
|
![]() |
Jo og dog. Hvorfor jeg dog aldrig har checket hvilke programmer Stofa og Youssi faktisk sender Digitalt. Det tog århundreder før DK4 kom på Stofa, så er ligesom vaccineret IMOD YouSee og alt dets væsen. Hvor mange YouSee tilhængere tror nogen der er blandt Stofa tilkoblede Hvis jeg var til YouSee og skulle overtale en boligafdeling til et skifte, så kom jeg på den lukkede i ren frustration. Redigeret af moho - 12-Juni-2008 kl. 11:36 |
|
![]() |
|
![]() |
Er dette mere pædagogisk? http://blog.skraeppebladet.dk/2008/02/stofa-kabel-tv-bliver- endnu-dyrere/ Læs især mindretallet tilgodeset. |
|
![]() |
|
![]() |
Og dette på en god måde Og jeg mener have en forståelse ( ) for andre mener det samme. Altså Beholde STOFA. |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Er der nogen der forstår hvad MOHO skriver? Og Moho måske du ikke skulle hænge folk ud med mail adresser og navn i forums?
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |