|
Zaptor2 stabilitet - bedre eller dårligere? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Belwas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Status: Offline Point: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme problem som de andre der kører igennem forstærker. Jeg ser ikke TV ret ofte, men halvdelen af gangene jeg gør så kræver det en zaptor genstart, og har mindst 4 gange mistet betalingskanalerne.
|
|
![]() |
|
Gun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
Jer der har problemer med HDMI-forstærkere: Har I talt med Stofa om det? Kan huske at problemet var listet på det "gamle" Stofa.dk under driftsinformation. Har dog lige tjekket og kan ikke længere se det.
|
|
![]() |
|
warfly ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Ja. Men det hjælper ikke.
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
Jeg havde voldsomme HDMI relaterede problemer med zaptor 1, den genstartede konstant i loop uden nogen sinde at komme op, hvis den blev tilsluttet min forstærker via HDMI. med zaptor 2 ( nu stofa smart tv ) kører det 99% problem frit. Kun ved en hård genstart kan den finde på at hænge ved 4 prikker hvis forstærkeren er tændt. Har slet ingen problemer med en soft genstart ( rød i teknik menu ).
|
|
![]() |
|
Rikkesfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Boksen kører upåklageligt så længe man nøjes med at bruge den som en dum MPEG4 tuner. Hvis man udfordrer den med lidt Start Forfra går det ofte galt.
|
|
![]() |
|
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
Hej jeg har tænkt på at købe en zaptor 2. Hvordan virker optagemuligheden på harddisk, jeg har læst at det foregår via en slags epg, jeg vil gerne vide hvor lang tid ud fremtiden man kan sætte den til at optage og om der er en slags timer funktion.
Mvh Lars
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
Så vidt jeg ved kan du optage/planlægge 2 uger ud i fremtiden og der er også mulighed for manuel indtastning. Hvad mener du med en timer funktion.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
jeg mener om det er ligesom en VHS afspiler, hvor man programerer det man vil optage, for derefter at slukke den også tænder den selv når den skal optage.
MVH Lars
|
|
![]() |
|
mortenkaal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
Ja den optager så længe der er strøm på. Om den er i stand-by eller ej.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |