recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor2 stabilitet - bedre eller dårligere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zaptor2 stabilitet - bedre eller dårligere?

Besvar Besvar Side  <12
Afstemningsspørgsmål: Er Zaptor2 mere eller mindre stabil en Zaptor1
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
13 [35.14%]
6 [16.22%]
3 [8.11%]
13 [35.14%]
2 [5.41%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
Belwas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-November-2007
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Belwas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2012 kl. 21:04
Jeg har samme problem som de andre der kører igennem forstærker. Jeg ser ikke TV ret ofte, men halvdelen af gangene jeg gør så kræver det en zaptor genstart, og har mindst 4 gange mistet betalingskanalerne.
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 09:42
Jer der har problemer med HDMI-forstærkere: Har I talt med Stofa om det? Kan huske at problemet var listet på det "gamle" Stofa.dk under driftsinformation. Har dog lige tjekket og kan ikke længere se det.
Til top
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 11:43
Ja. Men det hjælper ikke.
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 12:52
Jeg havde voldsomme HDMI relaterede problemer med zaptor 1, den genstartede konstant i loop uden nogen sinde at komme op, hvis den blev tilsluttet min forstærker via HDMI. med zaptor 2 ( nu stofa smart tv ) kører det 99% problem frit. Kun ved en hård genstart kan den finde på at hænge ved 4 prikker hvis forstærkeren er tændt. Har slet ingen problemer med en soft genstart ( rød i teknik menu ).
Til top
Rikkesfar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-December-2007
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rikkesfar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 22:40
Boksen kører upåklageligt så længe man nøjes med at bruge den som en dum MPEG4 tuner. Hvis man udfordrer den med lidt Start Forfra går det ofte galt.
Til top
xander Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Marts-2008
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 19:57
Hej jeg har tænkt på at købe en zaptor 2. Hvordan virker optagemuligheden på harddisk, jeg har læst at det foregår via en slags epg, jeg vil gerne vide hvor lang tid ud fremtiden man kan sætte den til at optage og om der er en slags timer funktion.
Mvh Lars
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mike S. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af xander xander skrev:

Hej jeg har tænkt på at købe en zaptor 2. Hvordan virker optagemuligheden på harddisk, jeg har læst at det foregår via en slags epg, jeg vil gerne vide hvor lang tid ud fremtiden man kan sætte den til at optage og om der er en slags timer funktion.
Mvh Lars

Så vidt jeg ved kan du optage/planlægge 2 uger ud i fremtiden og der er også mulighed for manuel indtastning.

Hvad mener du med en timer funktion.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
xander Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Marts-2008
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 13:58
jeg mener om det er ligesom en VHS afspiler, hvor man programerer det man vil optage, for derefter at slukke den også tænder den selv når den skal optage.
MVH Lars
Til top
mortenkaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2008
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkaal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 14:02
Ja den optager så længe der er strøm på. Om den er i stand-by eller ej.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu