|
Zaptorkort Stofa og samsung bluray harddiskoptager |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
justand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2012 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2012 kl. 17:26 |
Jeg har Zaptorkort fra Stofa med ekstra digitale kanaler. Kortet virker fint i et Sony fladskærms-tv,
men når det sættes i en Samsung BD-8200-optager for at tidsforskyde en af de ekstra kanaler, vil kanallisten godt vise kanalen, men i stedet for billede fra kanalen står der bare oplysning om dårlig antennemodtagelse. Er der noget specielt der skal indstilles på optageren, eller virker Samsung optageren ikke til ekstrakort fra Stofa?
|
|
![]() |
|
Kavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er en af disse kanaler, der nu kræver en DVB-T2'modtager, så husk at dit modul også skal være Cl+. Læs mere her: http://www.hifipriser.dk/Articles/Article.aspx?aid={2277EA06-A22E-4977-8FE0-6E6604D92A39} Har du den nyeste firmware i maskinen? Ellers er den at finde hér: http://www.samsung.com/dk/support/detail/supportPrdDetail.do?menu=SIA00201&prd_ia_cd=&prd_mdl_cd=BD-D8200N/XE&prd_mdl_name=BD-D8200N# Redigeret af Kavi - 09-April-2012 kl. 17:39 |
|
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
|
![]() |
|
justand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2012 Status: Offline Point: 10 |
Maskinen er købt for mindre end 1 uge siden. Hvordan finder jeg ud af firmwareversion?
|
|
![]() |
|
Kavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
Yupper, men den har sikkert stået på et lager i mange måneder forinden. Tryk på [menu]> indstill. > Support > softvareopg. Så kan du se den aktuelle version øverst. (Den nyeste hedder 2012/02/07_001009) |
|
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
|
![]() |
|
KlausJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
Hej justand
Du ser firmwareversionen i indstillinger i menuerne. Her kan du også opdatere til den nyeste version. Hvis din BD-D8200 er på netværk, kan den selv hente over netværket. Jeg husker ikke lige, om den også kan hente via TI-signalet. Men ellers følg linket i tidligere indlæg. DVB-T/DVB-T2 problematikken betyder ikke noget, når vi taler om Stofa. Her bruges DVB-C. |
|
Med venlig hilsen
Klaus Jensen |
|
![]() |
|
Jeg har firmware version der slutter med 1009.
Zaptorkortet sidder i et Irdeto-modul. Jeg har prøvet at vende kortet med begge sider op
|
|
![]() |
|
Hvis du aldrig har haft kortet til at virke i samsungmaskinen, kan det jo også være dette modul der har et problem - fx. kan det også vendes om på nogle maskiner Men sluk maskinen først - jeg ved ikke om selve modulet er hot-plug' . Og brug ikke kræfter på at få det i omvendt - så har det sikkert siddet rigtigt hele tiden. |
|
-
|
![]() |
|
Det er ikke Irdetomodulet jeg har vendt, men kun kortet i dette modul.
Stadig ingen positiv resultat af mine anstrengelser. Mvh
|
|
![]() |
|
|
|
-
|
![]() |
|
pb13ultra ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 112 |
Mener de bruger viaacces, og ikke irdeto kodning, eller hva. Kim. |
|
![]() |
|
Nej! Irdetomodulet er leveret af Stofa og virker fint på mit Sony TVMvh
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Det kunne tænkes at fejlmeldingen er rigtig. Har du tjekket dine antennekabler. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |