recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zepto lcd idag kl 16 til udsalg pris:
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZepto lcd idag kl 16 til udsalg pris:

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2008 kl. 21:28
Hehe fed test. Det med composite så jeg også lige...

Så er der også lige deres bud på hvad et CI slot er:

"Venstre side byder på en udgang til hovedtelefoner som er en composit-udgang til lyd (Højre + venstre), samt en mystisk port. Den mystiske port er angivet med teksten "Common Interface", og efter lidt graveri fandt vi frem til at den bruges til at opdatere firmwaren i fjernsynet med, hvis dette skulle blive nødvendigt."

Hvorfor kan man ikke flame dem på deres side!!!
Til top
Skobbolop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2008 kl. 22:02
hahaha... "den mystiske port!"

Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2008 kl. 00:07
haha jeg skimmede den bare så det fik jeg ikk set... også den måde de låner fra flatpanels på ;).. tvet står sikkert også på butiksindstilling :P..
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2008 kl. 23:01

Jeg Bestilte et Zepto Zview 42" fuld HD den 21/12 og fik det leveret den 27/12 .

Jeg er meget tilfreds med dette  tv , det har et skarpt og klart billede med et digitalt signal fra Energimidt Fiberbredbånd .

Det samme gælder med fjernsynets egen digitale modtager , det analoge signal er lidt mere "Grumset" men det var det også på det gamle tv .

Når jeg sammenligner med min svogers 50" plasma skærm fra Panasonic som han købte sidste år , så er Zeptos 42" LCD , meget bedre både i klarhed og farver .

Min nabo som har et 1/2 år gammelt  32" LCD fra samsung er overrasket over det gode billede på Zeptos skærm , han siger at billedet på vores tv er bedre end det er på hans Samsung .

Han overvejer ligefrem at flytte Samsungs 32" ind i soveværelset og købe en 42" fra Zepto .

Jeg er som sagt meget tilfreds med mit nye tv , men der er nok "Nogen" som ikke vil indrømme at et Zepto Zview 42" til 9000 kr måske har et billede som er ligeså godt som et mærkevare tv til 20-25000 som de måske har købt .

 

Til top
Mollerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2008 kl. 23:05
Hvis du selv tror på det, har jeg bro du kan købe LOL

Redigeret af Mollerup - 12-Januar-2008 kl. 23:07
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2008 kl. 23:10

Hej Ole Pihl og tillykke med dit nye tv...Det vigtigste er at man selv er tilfreds med sit køb...

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2008 kl. 23:26

                               Til Mollerup .

Der findes jo desværre nogen "Nørder" som kun tror på det de selv siger . Og at "De" alene ved hvad der er bedst .

Vi er heldigvis nogen stykker som ved at en høj pris ikke altid er lig med god kvalitet .

Jeg kan da godt se at et B&O Fjernsyn ser smart ud , men jeg vil ikke give 30-40000 for panelet alene , indmaden er jo noget de køber sig til af bla.Philips og nogle af komponenterne får de såmænd fremstillet i Kina , ved jeg fra en som arbejder på lageret hos B&O .

At du "Tror" et Zepto tv er noget lort kan jeg ikke lave om på .

Men jeg "Ved" at mit nye Zepto tv har et rigtigt godt billede og jeg er meget tilfreds med mit TV , det er vel hovedsagen.

Til top
Mr. Pioneer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2008 kl. 23:38

 

Men jeg "Ved" at mit nye Zepto tv har et rigtigt godt billede og jeg er meget tilfreds med mit TV , det er vel hovedsagen.

[/QUOTE]

problemet er bare at zepto ikke har noget godt billede, og nu er du blevet stædig og vil ikke erkende at du har købt noget skidt.

Til top
Mollerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2008 kl. 23:40

Det er godt du er tilfreds med dit nye tv, men vil du tro på hvis en sage til dig at den lada han lige hade købt var bedre end en Audi?

Hvis det var et nyt super TV, tror du ikke det ville have vundet en masse test osv.

Jeg ser ikke B&O som noget specelt.

Der er mange LCD tv hvor det er hammeret op for Sharpnes og farver, nogle syntes det ser fedt ud, der har ikke så meget med virkligheden at gøre, men hvis det er det man kan lide så er det fint, man skal bare ikke bilde sig selv ind at det er et super TV.

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2008 kl. 23:50
Hej Ole,
Helt ærligt drenge, lad nu være med at lynche manden på den måde. HVis Ole syntes han har gjort et rigtig godt køb og er rigtig tilfreds med hans køb, så er det jo bare dejligt.
Det vigtigste er sgu ikke hvad mærke og hvad prisen er på tv'et, men at man er glad for det. Og Ole, hvis du er glad for det og tilfreds med kvaliteten, så mange gange tillykke med det!!
Det er fedt at få nyt tv, især når det er 42"...

Med venlig hilsen


Redigeret af Asklepios - 12-Januar-2008 kl. 23:53
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2008 kl. 23:52

Jeg har ikke sagt at det er et super tv jeg har købt .

Jeg har sagt at jeg er meget tilfreds når jeg sammenligner mit tv med tv som koster langt mere .

Min svoger gav 28000 for sit 50" plasma fra Panasonic og sammenligner jeg det med mit 42" fra Zepto så vinder Zepto på billed kvaliteten .

Til top
Mr. Pioneer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2008 kl. 23:55
Ja det er fint du er tilfreds med dit tv, men jeg bliver sku lidt mavesur når du skriver at Zepto har et bedre billede end et tv til 30.000 kr. så synes jeg lige du skulle slå et smut forbi en seriøs hifi forhandler og se et tv i den prisklasse (f.eks. Pioneer)  før du lukker sådan noget l..t ud. 

Redigeret af Mr. Pioneer - 12-Januar-2008 kl. 23:58
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu