|
Zepto lcd idag kl 16 til udsalg pris: |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | |
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 09:50 |
Jamen det kan sagtens være at Oles Zepto står væsentligt bedre end svogerens Panasonic. Det er muligt at Zepto laver et godt TV, men tilliden til netop det firma er nok ret lav, især herinde... |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 10:13 |
hej ole. vær du bare glad for dit tv. det er dig der skal se på det. så kan det være ligemeget hvad andre synes om det. tillykke med det. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Hancock
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 11:14 |
Hej Ole Jeg vil også melde mig i koret der ønsker DIG tillykke med DIT valg af TV. Med hvilket signal sammenligner du de to TV ? Det er klart at dit LCD "vinder" øjets fulde opmærksomhed hvis du benytter dig at den indbyggede DTT modtager, og svoger kigger på et tarveligt analogt signal fra kabel-TV. |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
Ole Pihl
Bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 15:10 |
Jeg kører med Digitalt signal via en Kreatel Set-top boks IP 1500 og fiber . Der bliver dog snart mulighed for at skifte boks , nemlig en www.motorola.com/mot/doc/6/6346_MotDoc.pdf Hvad angår min svogers tv signal ved jeg ikke om det er analogt eller digitalt , jeg ved bare at det er kabel-tv . Jeg vil lige gentage at jeg ikke vil fornærme nogen herinde , jeg har bare skrevet lidt om mit indtryk af et Zepto Zviev 42" fuld HD . Jeg tror at nogen måske sammenligner dette med de første modeller af Zepto TV , som vist nok ikke havde så godt et billede . |
|
Dest
Ny bruger Oprettet: 22-December-2007 Status: Offline Point: 17 |
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 19:32 |
problemet er bare at zepto ikke har noget godt billede, og nu er du blevet stædig og vil ikke erkende at du har købt noget skidt. [/QUOTE] Først.. tillykke med det nye TV. Rart at høre lidt erfaringer :-) Men... gud fader bevares.... er da nogle der er værre herinde end nogle af de hjernedøde religiøse ekstremister der forpester verden. Skod udsagn at komme med for du lyder ikke til at vide en skid om Zepto. Luk du dig bare inde i din egen lille Pioneer boks og hyg dig der Mr. Pioneer med alle de andre plasma fanboys, der ikke er til at hugge eller stikke i her. Giv nu lidt plads til andre brugere her på forummet og vis lidt tolerance, selvom nogle træder jer over tæerne. Det er sgu da vel ikke så slemt. Når alt kommer til alt er der sgu bare tale om et TV. |
|
Mr. Pioneer
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 20:14 |
Når alt kommer til alt er der sgu bare tale om et TV. [/QUOTE] Det citat siger det hele, hvis det er sådan du har det kan det kun være fordi du aldrig har oplevet en ordenlig plasma skærm for det er sku ikke bare et tv, men en billede oplevelse ud over det sædvanlige som man ikke kan sammenligne med det man får på en Zepto skærm. Redigeret af Mr. Pioneer - 13-Januar-2008 kl. 20:15 |
|
Dest
Ny bruger Oprettet: 22-December-2007 Status: Offline Point: 17 |
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 21:07 |
Jeg forsøger ikke at gøre Zepto's TV bedre end Pioneers plasma skærme. Problemet er, at du nedgør et TV, som sikkert er ganske fint for den pågældende bruger. Hvis du har indgående erfaring med Zepto's TV og ligefrem kan komme med uddybende konkrete forklaringer på, hvorfor billedet er dårligt så fint, men ellers en noget tom kommentar om, at billedet skulle være dårligt. Er godt klar over, at TV'et sikkert ikke kan konkurrere med Pioneer, men sjovt som alle tråde skal gøres op i "andre TV" vs. Plasma (Pana + Pioneer). |
|
RuzzFrog
Bruger Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 21:41 |
Det citat siger det hele, hvis det er sådan du har det kan det kun være fordi du aldrig har oplevet en ordenlig plasma skærm for det er sku ikke bare et tv, men en billede oplevelse ud over det sædvanlige som man ikke kan sammenligne med det man får på en Zepto skærm. [/QUOTE]Har du set skærmen selv, eller er det bare din mening. Du kan også købe en panasonic 42 til 9000,. er det også noget skidt. Desuden synes jeg du skal slå lidt koldt vand i blodet, og lige trække vejret en gang. Vi snakker om en skærm der koster en tredje del af hvad din koster. Så hvis manden er tilfreds med hvad han har fået for pengene, og jeg regner med at han har kigget sig omkring hvad budgettet kunne blive til, så er det vel positivt at han er tilfreds... /Thomas |
|
Ole Pihl
Bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 22:22 |
Jeg arbejder ikke for Zepto , eller med elektronik i det hele taget . Jeg arbejder såmænd hos det der hed P&T for nogle år siden , altså staten . |
|
Mr. Pioneer
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 22:37 |
[/QUOTE] Nu skal du forstå mig ret, jeg vil gerne undskylde for at have kaldt Zepto noget skidt (der ved jeg ganske enkelt for lidt om mærket til at kunne komme med sådan et statement), men jeg gjorde det fordi han sammenlignede zepto med et tv til 20-30.000kr. og i forhold til tv i den prisklasse mener jeg ikke at Zepto kan måle sig. Og som du siger det vigtigste er jo at han er tilfreds med sit køb, men en anden gang lad være med at sammenligne Zepto og Panasonic efter min mening er det som at sammenligne salt og peber. Redigeret af Mr. Pioneer - 13-Januar-2008 kl. 22:40 |
|
RuzzFrog
Bruger Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 23:12 |
Ja mht. til sammenligningen mellem zeptoen og en skærm i 20-30 kilo klassen har du helt ret efter min mening. Og som du kender jeg heller ikke noget særligt til deres skærme. Mht. til ikke at kunne sammenligne er det fordi det er lcd/plasma. Hvis de har sammen størrelse og koster ca. det samme, kan man da godt sammenligne eller? Når det så er sagt, kunne jeg aldrig drømme om at købe en skærm af dem, efter at havde læste denne tråds start. Lyder til at de har ansat en af mændene bag alfa view. Så vidt jeg husker solgte de og modtog forudbetalinger efter de var gået konkurs. tænk at Zepto vil have en sådan mand ansat under deres navn... I må godt lige rette mig hvis jeg er galt på den mht til den sidste den... |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 23:51 |
Nogle er til design og brugervenlighed , andre er tilsyneladende mere specs og teknologifikserede.Men de fleste såkaldte "plasma fan boys" er nu nok i virkeligheden kræsne billedentusiaster, - og det er jo en helt anden sag. . . ! ! Som udgangspunkt får man hvad man betaler for.Men nogle gange resulterer et prisløft på 2-3 K - i et kvalitetsløft, der er meget, meget mere værd. . . |
|
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |