Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
gullip
Super bruger
Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Status: Offline
Point: 323
|
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 17:52 |
insideout skrev:
Nej vil jeg ikke mene, den du får sidst på skærmen er en tak for din ordre ikke en ordre bekræftigelse. Der var udsolgt kl. ca. 13:15 så alle der herefter sidder med en tak for ordre efter kl 13:15 skal ikke regne med en pdf ordre bekræftigelse, inkl. myself
|
Okay, jeg røg også først igennem 13.25. Det er bare super underligt, at 9:54 fungerer hjemmesiden optimalet, og da tilbuddet starter er det overhovedet ikke til at komme igennem de næste 3 timer også pludselig kommer man igennem og indenfor få minutter er der udsolgt af 800 skærme(?). Der var eftersigende kun blevet bestilt 13-15 skærme ved 12 tiden pga. hjemmesiden var så sløv.
Hvis de vil have et godt ry, burde de levere skærme til tilbudsprisen til dem som fik en bestilling med tilbudsprisen igennem. Synes det virker fesent, at de ikke kan tænke lidt frem og få en fikset en ordenlig server, det siger da sig selv med al den medieomtale og sidste gangs succes, at det vil blive et eftertragtet tilbud.
|
|
thor-thor
Guld medlem
Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
|
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 19:52 |
Har faktisk en til at ligge i kurven stadig! Men man får måske besked om at det ikke kan lade sig gøre hvis man gennemfører handlen.
|
|
Hans j
Guld medlem
Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
|
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 20:10 |
gullip skrev:
insideout skrev:
Nej vil jeg ikke mene, den du får sidst på skærmen er en tak for din ordre ikke en ordre bekræftigelse. Der var udsolgt kl. ca. 13:15 så alle der herefter sidder med en tak for ordre efter kl 13:15 skal ikke regne med en pdf ordre bekræftigelse, inkl. myself
|
Okay, jeg røg også først igennem 13.25. Det er bare super underligt, at 9:54 fungerer hjemmesiden optimalet, og da tilbuddet starter er det overhovedet ikke til at komme igennem de næste 3 timer også pludselig kommer man igennem og indenfor få minutter er der udsolgt af 800 skærme(?). Der var eftersigende kun blevet bestilt 13-15 skærme ved 12 tiden pga. hjemmesiden var så sløv.
Hvis de vil have et godt ry, burde de levere skærme til tilbudsprisen til dem som fik en bestilling med tilbudsprisen igennem. Synes det virker fesent, at de ikke kan tænke lidt frem og få en fikset en ordenlig server, det siger da sig selv med al den medieomtale og sidste gangs succes, at det vil blive et eftertragtet tilbud. |
Nu er den nok blevet tvunget i knæ af alle disse som sad med 5-6 computere hver for at komme igennem .
Kan da godt forstå, de ikke bare går ud og lægger deres system om til
en meget kraftigere serverpark, for at afvikle dette stunt.
Men hvor mange har læst eller set denne skærm i aktion ?
Men kravet er måske "bare det er billigt så køber jeg "lortet" "? Derudover bliver det sikkert også noget nær normalpris på 32" indefor ½ år.
|
|
thor-thor
Guld medlem
|
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 20:25 |
Det er jo lige som med youtube:
Er du interesseret i noget lort...   ;   ;   ; nej tak
Er du sikker, det er gratis/billigt...... ok, så giv mig et vognlæs
Redigeret af thor-thor - 16-Juni-2008 kl. 20:26
|
|
Hans j
Guld medlem
|
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 20:52 |
Ved ikke om det er lort, derfor i "". Men jeg har læst på comon.dk, at det er et OEM produkt produceret af vetsel i Tyrkiet. Jeg kender ham ikke , men tilsyneladende har der også været Medionfjernsyn fra vetsel, i hvertfald når man ser på produktbilleder.
|
|
thor-thor
Guld medlem
|
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 20:58 |
Nej, tag bare mit udtryk med et gran salt
Jeg var selv en hårsbredde fra at bestille et til soveværelset.
|
|
gullip
Super bruger
|
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 21:13 |
Hans j skrev:
Nu er den nok blevet tvunget i knæ af alle disse som sad med 5-6 computere hver for at komme igennem .
Kan da godt forstå, de ikke bare går ud og lægger deres system om til en meget kraftigere serverpark, for at afvikle dette stunt.
Men kravet er måske "bare det er billigt så køber jeg "lortet" "?
Derudover bliver det sikkert også noget nær normalpris på 32" indefor ½ år.
|
Kan du så forklare hvorfor siden pludselig kørte optimalt 13.20, og efter få minutter var der udsolgt? Tvivler på at tilstrømningen af loads på siden er gået fra flere tusinde til få lige fra det ene øjeblik til det andet. Det kan bare være lidt tankevækkende.
Hvis du ikke har lagt mærke til det, så er det er billigt fjernsyn og kan være et godt alternativ til soveværelse eller lign. så selvom om det ikke er et specielt vidunder af et TV kan det nok dække nogles behov til soveværelset, så gider ikke tage diskussionen op om, hvorfor man vælger dette TV.
|
|
Hans j
Guld medlem
|
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 21:35 |
gullip skrev:
Hans j skrev:
Kan da godt forstå, de ikke bare går ud og lægger deres system om til en meget kraftigere serverpark, for at afvikle dette stunt.
Men kravet er måske "bare det er billigt så køber jeg "lortet" "?
Derudover bliver det sikkert også noget nær normalpris på 32" indefor ½ år.
|
Kan du så forklare hvorfor siden pludselig kørte optimalt 13.20, og efter få minutter var der udsolgt? Tvivler på at tilstrømningen af loads på siden er gået fra flere tusinde til få lige fra det ene øjeblik til det andet. Det kan bare være lidt tankevækkende.
Hvis du ikke har lagt mærke til det, så er det er billigt fjernsyn og kan være et godt alternativ til soveværelse eller lign. så selvom om det ikke er et specielt vidunder af et TV kan det nok dække nogles behov til soveværelset, så gider ikke tage diskussionen op om, hvorfor man vælger dette TV. |
Tjaa, nu er sker det jo sådan at it-systemer kan køre godt til en vis belastning, for derefter at gå i "koma", derefter kører systemet og skal opdatere databaserne i baggrunden, på et tidspunkt mindskes belastningen og systemet kan så få færdiggjort den ventende jobkø. Så jeg kan ikke tro andet end det er belastningen som har været årsag. Jeg har intet imod billigt, tværtimod. Men det undrer mig, at folk går amok over et "godt" tilbud alene pga prisen. Det var jo ikke engang specielt godt tilbud, førprisen er jo bare voldsomt høj, eller rettere sagt det gætter jeg på, eftersom det er et OEM-produkt fra en, så vidt jeg ved, ikke særlig anerkendt producent. Har selv et Prosonic LCD med indbygget DVD i soveværelset, konen synes det er godt nok, jeg er ved at kaste op over, at se på det.
Redigeret af Hans j - 16-Juni-2008 kl. 21:38
|
|
gullip
Super bruger
|
Sendt: 16-Juni-2008 kl. 21:54 |
Hans j skrev:
Tjaa, nu er sker det jo sådan at it-systemer kan køre godt til en vis belastning, for derefter at gå i "koma", derefter kører systemet og skal opdatere databaserne i baggrunden, på et tidspunkt mindskes belastningen og systemet kan så få færdiggjort den ventende jobkø. Så jeg kan ikke tro andet end det er belastningen som har været årsag. Jeg har intet imod billigt, tværtimod. Men det undrer mig, at folk går amok over et "godt" tilbud alene pga prisen. Det var jo ikke engang specielt godt tilbud, førprisen er jo bare voldsomt høj, eller rettere sagt det gætter jeg på, eftersom det er et OEM-produkt fra en, så vidt jeg ved, ikke særlig anerkendt producent. Har selv et Prosonic LCD med indbygget DVD i soveværelset, konen synes det er godt nok, jeg er ved at kaste op over, at se på det.
|
Hvor finder man et nogenlunde tilsvarende produkt mht. størrelse og pris. Umiddelbart har jeg ikke set noget 32" til under 3200-3300 :) Ville bestille det til min bror (for hans penge self. ), da han nok snart flytter, alternativet ville være han kunne sidde med mit gamle CRT fjernsyn, som nok ville komme til at fylde hele soveværelse.
|
|