|
Zuppes stue/Atmos i kælderen. |
Besvar ![]() |
Side <1 111213 |
Forfatter | |
King Nothing ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fedt tak for info.
Har kigget lidt mere på titan615 i dag og må sige at jeg bliver mere og mere fristet. Bliver spændende at se målingerne.
|
|
TV: LG 42LM760T, AV: Yamaha RX-V2067, HT: Front - KEF R300, Center - KEF R200c.
|
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
De er også fede. Jeg er glad for at jeg opgraderede, du bestemmer selv hvordan din kasse skal være, bare den passer på litermålene. Jeg valgte at lave mine dybe og smalle, da jeg har 1 meter bag lærredet.
|
|
![]() |
|
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
Hvis de Titans bare spiller i nærheden af QSC SC-2150'erne er det klart et win. Jeg har haft alt lige fra M&K, JBL, hifi "agtige" højttalere osv. og der er INTET der endnu har kunne komme i nærheden af den power, klarhed og overskud de kan levere, både ved moderat spilning og reference niveau. Selv om jeg havde muligheden, kan jeg ikke se hvad jeg skulle "opgradere" til. ![]() |
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Jeg har ikke hørt QSC SC-2150, så kan ikke sammenligne. Men for pokker der er drøn på, selvom jeg kun har 1 stk 15" i mine. Har tænkt på at tilføje 1 mere bare for at prøve. Det kræver ikke det vilde tweak ved delefiltret. Så hvis man har pladsen, siger jeg GO for it!
Redigeret af Zuppe - 19-Juli-2019 kl. 22:17 |
|
![]() |
|
Har lige leget lidt med den første højttaler jeg lavede. der er tilført noget vægt på enheden, for at den kan få en laver FS. Samtidig har jeg forlænget porten så den går dybere.
Jeg burde nok have målt udenfor, for at undgå reflektioner. Det må blive en anden dag ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 111213 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |