recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hercules Theater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hercules Theater

 Besvar Besvar Side  <1 34567 75>
Forfatter
Besked
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

I er nogle syge syge mennesker! :)

Synes der er flest der taler for rødt gulvtæppe.. Hmm. Jeg synes også selv det giver rummet noget liv, men frygter jeg ville blive træt af det.

Dette eksempel er hvad der i sin tid inspirerede mig. Synes det grå gulvtæppe er super fedt.



EDIT: Martin, er desværre ikke rig nok til Fortress stolene.. Jeg ville kunne rejse gennem USA i tre måneder for samme pris som én stolerække Confused

Der går det grå også super godt til sidevæggenes dekoration. Er du kommet videre i hvad du vil lave der? 
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 17:42
Jeg syntes at det rum er fedt
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 17:44
Er der nogle træeksperter som ved hvilken type træ der er på væggen?

Jeg regner med at ringe til disse i løbet af næste uge og høre om de kan lave det til mig: http://www.brabrand-finer.dk/Billeder-af-finer-og-traesorter/1/
Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-September-2006
Status: Offline
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 17:50
Hej Jonas

Dejligt at se dig i aktion igen..... Bliver spændende at følge 👍
Er overbevist om at det bliver fedt!!



Mvh
Lba75
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

I er nogle syge syge mennesker! :)

Synes der er flest der taler for rødt gulvtæppe.. Hmm. Jeg synes også selv det giver rummet noget liv, men frygter jeg ville blive træt af det.

Dette eksempel er hvad der i sin tid inspirerede mig. Synes det grå gulvtæppe er super fedt.



EDIT: Martin, er desværre ikke rig nok til Fortress stolene.. Jeg ville kunne rejse gennem USA i tre måneder for samme pris som én stolerække Confused
Grey it is!
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Jeg syntes at det rum er fedt
 
hvis du synes at rum er fedt , så synes jeg at HUN er super fedt Shocked
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 18:25
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Jeg syntes at det rum er fedt


 
hvis du synes at rum er fedt , så synes jeg at HUN er super fedt Shocked


Det siger mig absolut intet ........prøv at se alt det tøj hun har på😜
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 18:28
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Er der nogle træeksperter som ved hvilken type træ der er på væggen?

Jeg regner med at ringe til disse i løbet af næste uge og høre om de kan lave det til mig: http://www.brabrand-finer.dk/Billeder-af-finer-og-traesorter/1/
Egetræ?

Redigeret af Kampus - 17-Januar-2013 kl. 18:29
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Jeg syntes at det rum er fedt


 
hvis du synes at rum er fedt , så synes jeg at HUN er super fedt Shocked


Det siger mig absolut intet ........prøv at se alt det tøj hun har på😜


Jeg er med Sani.. Se hvordan hun vælter ud af den top.. nåh ja, fedt rum.. Personligt er jeg dog ikke til podier under lærredet, der skal det være "clean" - hvis det giver mening..
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 18:38
Jeg kan så berolige dig med, at jeg ikke laver podie under lærred. Vil bare være færdig nu, så det må vente. Får alligevel lyst til at lave noget nyt pga. upgradeitis om et halvt års tid, så oplagt at gemme lidt podie-byg til den tid. HEhe.

@Kampus: Ja det kunne godt være egetræ. Må høre finérfolkene og håbe på de vælger det der ligner mest. 
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 18:53
Lækkert projekt !! Må snart komme forbi
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 18:54
Har selv købt via Brabrand finer.. vær opmærksom på at deres leveringsomkostninger er høje og at de ikke tager imod Dankort, men kun jydedollars (kontant..)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 75>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu