recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FULL blown JBL cinema
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FULL blown JBL cinema

 Besvar Besvar Side  <1 6465666768 94>
Forfatter
Besked
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 06:40
27 kilo stykket hos KT radio, er du blevet vandvittig?
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 06:53
Det er for et sæt (2 stk). 13.500 kr pr stk
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 07:00
Nå okay.... Jeg må sgu ned til Peter en dag og hører det setup
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 07:09
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Procella rocks.......der skal lyttes/ses noget mere. Men allerede kan jeg sige. De spiller afsindigt godt.

Hvornår skal jeg komme? Wink
Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-September-2006
Status: Offline
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 08:40
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Procella rocks.......der skal lyttes/ses noget mere. Men allerede kan jeg sige. De spiller afsindigt godt.

Hvornår skal jeg komme? Wink



Hej 


Møder også gerne op.... Smile
Den M&K fremvisning jeg fik, var yderst overbevisende, så hvis dette er meget bedre, så vil jeg gerne opleve det!


Tillykke med købet Clap


Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Januar-2012
Status: Offline
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 09:09
Procella rocks!
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 09:18
Ja, tillykke med dem. Jeg vil rigtig gerne komme forbi og høre dem. Min plan var nu ellers at opgradere til S150'er. Måske jeg ændre mening. Mvh Bo
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 15:07
De er virkelig gode.

Når vores nabo ikke er hjemme , vil jeg gerne åbne dørene........for dem der tør😉 det kan nemlig vise sig at blive er dyrt besøg😉
De højtalere har ingen drawbacks . Jeg vil ikke komme med en længere redegørelse . Begejstringen skal lige have lov til at falde ned
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Januar-2012
Status: Offline
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 01:02
Fedt at du kan lide dine nye højttalere! Thumbs Up Jeg sad tilbage med præcis samme oplevelse da jeg fik dem i sin tid. Begejstringen har endnu ikke lagt sagt, og det tror jeg hellere ikke den gør forløbigt Wink
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 17:06
Efter en uge med procella p6 under normale forhold - dvs familie og tøsefilm ved moderat niveau, har jeg idag haft muligheden for at give den alt den gas den kan få......mere om det senere
En generelt betragtning . Jeg skal forsøge ikke at lyde euforisk.
Lyden er meget bioagtig. Men dog mere neutral end i biografen , og langt mere raffineret . Alt lyder godt på p6erne. En af de punkter der kunne være generede på MKerne . Lyden er åben , detaljeret og behageligt. Selv om det er masser af detaljer, bliver de ikke smidt op i hovedet på en. De er der bare. Lydkarakteren fra p6erne er meget meget god. Noget af det bedste jeg har hørt.....hvis ikke det bedste. Spillestil kan altid diskuteres. Men faktum er at de ikke har nogen harsh tendenser, så langt de fleste vil nok syntes at de spiller rigtig godt.

Hvad der til gengæld ikke kan diskuteres er deres formåen til at spille MEGET højt uanstrengt. De kan spille tordene højt uden forvrængning , hidsige tendenser eller lign. De kræver ikke ret meget effekt. Lyden ændre sig ikke når man skruer op. Så det kræver lidt opmærksomhed , da man selv meget tæt,på referenceniveau, har lyst til at give den mere gas,,da det er total uanstrengt . Jeg kunne blive ved med at skrive stolpe op og ned. Men det er absolut det bedste biolyd jeg nogensinde har hørt.

Kombinationen af dynamik - åbenhed - attack - detaljering - neutralitet , samt det faktum at lyden samtidig er smooth , ved meget højt lydstyrke , er for mig helt unik. Og det alt sammen med 7 x 125w....fedt!
Sorry - men jeg kæmper for at holde begejstringene nede. Men det er fandme svært.


Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Efter en uge med procella p6 under normale forhold - dvs familie og tøsefilm ved moderat niveau, har jeg idag haft muligheden for at give den alt den gas den kan få......mere om det senere
En generelt betragtning . Jeg skal forsøge ikke at lyde euforisk.
Lyden er meget bioagtig. Men dog mere neutral end i biografen , og langt mere raffineret . Alt lyder godt på p6erne. En af de punkter der kunne være generede på MKerne . Lyden er åben , detaljeret og behageligt. Selv om det er masser af detaljer, bliver de ikke smidt op i hovedet på en. De er der bare. Lydkarakteren fra p6erne er meget meget god. Noget af det bedste jeg har hørt.....hvis ikke det bedste. Spillestil kan altid diskuteres. Men faktum er at de ikke har nogen harsh tendenser, så langt de fleste vil nok syntes at de spiller rigtig godt.

Hvad der til gengæld ikke kan diskuteres er deres formåen til at spille MEGET højt uanstrengt. De kan spille tordene højt uden forvrængning , hidsige tendenser eller lign. De kræver ikke ret meget effekt. Lyden ændre sig ikke når man skruer op. Så det kræver lidt opmærksomhed , da man selv meget tæt,på referenceniveau, har lyst til at give den mere gas,,da det er total uanstrengt . Jeg kunne blive ved med at skrive stolpe op og ned. Men det er absolut det bedste biolyd jeg nogensinde har hørt.

Kombinationen af dynamik - åbenhed - attack - detaljering - neutralitet , samt det faktum at lyden samtidig er smooth , ved meget højt lydstyrke , er for mig helt unik. Og det alt sammen med 7 x 125w....fedt!
Sorry - men jeg kæmper for at holde begejstringene nede. Men det er fandme svært.


Det er da kun godt du selv er tilfreds Embarrassed
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Januar-2012
Status: Offline
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 18:03
Fedt review. Kan kun tilslutte mig dine oplevelser Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6465666768 94>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu