recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode høretelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode høretelefoner

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 09:34
Synes bare du skal gå ind og hører dem, og køb dem du bedst kan li.

Penge direkte du af vinduet hvis du spørg mig, men du vil vidst ikke rigtig hører på hvad vi har at sige.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Atheos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2011
Sted: helsinge
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Atheos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 10:13
Jo jeg lytter til hvad i siger...

Forstår ikke lige hvad du mener med at du synes det er at smide penge ud af vinduet.
Til top
Atheos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2011
Sted: helsinge
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Atheos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 10:21
Nu har jeg læst om de der
Superlux HD681

Og nu vil jeg prøve dem
Men skal det være Normale eller F eller B versionerne?
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 10:36
Du skal ha de "normale" den med den røde farve.

Grunden til jeg synes det ville være spild af penge, var fordi du virket meget opsat på det skulle være denon, shure.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Atheos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2011
Sted: helsinge
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Atheos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 10:39
Okay så snupper jeg de Superlux også med velour pads, så må vi håbe det ikke er nervøs velur,
Og glæder mig til at få dem :)
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Synes bare du skal gå ind og hører dem, og køb dem du bedst kan li.

Penge direkte du af vinduet hvis du spørg mig, men du vil vidst ikke rigtig hører på hvad vi har at sige.

Bare fordi folk ikke lige blindt følger et forslag, er det jo ikke det samme som at de ikke har lyttet til forslaget og taget det i overvejelse. At et produkt er revolutionerende fantastisk til 160 kroner, er jo ikke det samme som at man ikke kan finde bedre for 1200 kroner (men jeg er da overbevist om at du kan finde ringere til 1200,- - men det er jo ikke så interessant).
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 10:45
Du skal klart prøve Superlux HD681, har dem selv efter ha haft grado SR 60, Sennheiser HD650, HD598 og HD 515 - samt Alessandro Music Series One mkII. Ingen af dem kunne måle sig med Superlux HD681.
Du skal vælge den normale udgave.

Til top
Atheos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2011
Sted: helsinge
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Atheos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 10:48
Er det de pads her jeg skal købe til
AKG K-240/270/271 VELOUR PAD`?
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

 

Bare fordi folk ikke lige blindt følger et forslag, er det jo ikke det samme som at de ikke har lyttet til forslaget og taget det i overvejelse. At et produkt er revolutionerende fantastisk til 160 kroner, er jo ikke det samme som at man ikke kan finde bedre for 1200 kroner (men jeg er da overbevist om at du kan finde ringere til 1200,- - men det er jo ikke så interessant).
Jo men det var også skrevet lidt i provokation fordi der overhovede ikke blev kommenteret på vi var to der havde forslået superlux 681. Men det virker da også for godt til at være sandt man kan få et så godt produkt til den pris, og faktisk vil jeg mene du får ekstrem svært ved at finde et produkt der er bedre til 1200,- men det kommer naturligvis også an på hvilken lydfilosofi man hælder til. Men i dette tilfælde hvor trådstarter er til metal med sprød bas vil jeg mene påstanden om de 1200,- holder 100%
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af Atheos Atheos skrev:

Er det de pads her jeg skal købe til
AKG K-240/270/271 VELOUR PAD`?
ja
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 11:07
Og så skal bare lige huske de lige skal spilles til inden de yder optimalt. Diskanten kan godt virke en smule skinger i starten, men det forsvinder hurtigt.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2011 kl. 11:25
Så har jeg lige foretaget mig et impulskøb.. kunne ikke lade være..Smile

Har selv haft HD650 og nu har jeg UE Tripple.fi 10... bliver spænnende..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu