recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Herreværelset anno 2010 + tv/musik stue
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHerreværelset anno 2010 + tv/musik stue

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 19:10
underligt.. den kom ikke frem i søgefunktionen da jeg skrev Yamj.. Men den må jeg prøve at køre efter.
Tak for det.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af larsen_mgeic larsen_mgeic skrev:

underligt.. den kom ikke frem i søgefunktionen da jeg skrev Yamj.. Men den må jeg prøve at køre efter.
Tak for det.

Så lidt! - den var i mine bogmærker. Jeg synes selv søgefunktionen er OK, men jeg har til tider også svært ved at finde en tråd - også selvom jeg kan huske det meste af trådens overskriftConfused
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af CerealKiller CerealKiller skrev:

Hejsa
 
Jeg ville bare sige at din tv/musik stue ser vildt godt ud. Jeg må indrømme at jeg er lidt misunderlig. :p Men godt gået. Så lagde jeg lige også mærke til at der var lidt "yousee" over tapetet ved dit tv. Det ser også godt ud. :)
Takker Smile
Ja der er lidt yousee over tapet, men ja det var den eneste grønlige tapet vi kunne blive enige om Wink
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af larsen_mgeic larsen_mgeic skrev:

Hej.

Vil du være interesseret i at hjælpe mig lidt med YAMJ ? Alternativt ville det være fint, hvis du gider linke til den guide du brugte ? Jeg har brugt en, men jeg kan ikke få det til at køre.

Jeg kan sådan få et "nogenlunde" billede frem på min index fil.. der er dog ingen baggrund, og jeg kan ikke finde index-filen på min PCH A-110. Så derfor ville det være godt at se, om jeg har placeret alle tingene rigtigt.
De guides jeg kan finde, og har brugt, tager udgangspunkt i at man kører over NAS eller FTP. Det giver mig grund til at overveje, om jeg placerer mapperne de rigtig steder.

På forhånd tak, hvis du kan afsætte en smule tid til at guide mig lidt.
Lyder til du bare lige skal have orden i YAMJ mappe strukturen og have lagt skin mm korrekt. Det drillet mig også noget første gang jeg rodet med det.
Men brug guiden Anima linker til og http://www.networkedmediatank.com/ 
 
Jeg har lavet min egen personlige lille guide, så jeg selv hurtigt kan huske hvordan det er man gør. Jeg ved ikke om den kan hjælpe dig eller om den bare ville forvirrere dig yderligere.
 

1. location = Z:\\NO503\film\
2. on a network path on the nmt = ip=192.168.1.35 =NO
3. Tryk på "ADD" og indtast et navn.503film
4."Select Dir"  Location of where you want the jukebox to be stored: = Z:\
5. Tryk save og gem i roden på c drev hvor gui filen ligger
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2010 kl. 13:35
Tak for informationen.

Jeg har selv fået det op at køre, og jeg kan afspille film osv osv.. Det ser rigtig fint ud. Lige på nær at jeg har et problem med, at jeg ikke kan få den til at vise alle mine covers. Enten mangler der 2 eller flere, selv om jeg kan se dem når jeg åbner index filen på min computer. Men det må jeg lige rode lidt med selv, da jeg ikke lige kan finde en løsning.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2010 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af larsen_mgeic larsen_mgeic skrev:

Tak for informationen.

Jeg har selv fået det op at køre, og jeg kan afspille film osv osv.. Det ser rigtig fint ud. Lige på nær at jeg har et problem med, at jeg ikke kan få den til at vise alle mine covers. Enten mangler der 2 eller flere, selv om jeg kan se dem når jeg åbner index filen på min computer. Men det må jeg lige rode lidt med selv, da jeg ikke lige kan finde en løsning.
Hmm ja det lyder godt nok også mærkeligt da index filen vel er den samme begge steder.

Redigeret af Aim - 09-Oktober-2010 kl. 19:00
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu