|
Epson TW3200 eller TW5900 (5910) |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Jilted Ace
Bruger Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den har ganske rigtigt kostet 6999-, hos elgiganten, men det var vist i Marts måned sidste år!!! Ret vildt at den nu er på sit højeste prismæssigt inden for det sidste års tid!
Regner med at jeg satser på at købe en TW3200 i Sverige - har fundet den i en svensk netbutik til 7300,- inkl. Forsendelse.... :) Og for resten, alle sammen - Tusind tak for jeres feedback! :) |
|
Best Regards. Sir Jilted Ace Himself
|
|
stridsvognen
Guld medlem Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
Funktioner
Tak(0)
|
Må jeg anbefale at du går i Elgiganten eller anden butik først og forhandler prisen, du kan sikkert købe den til 7000kr hvis du har lidt handels talent.. Det koster hurtigt penge at sende en projector retur i tilfælde af en garenti rep. Det er også lidt værd at have en fysisk butik man kan råbe højt i hvis der er problemer, og Epson har vist ikke den laveste fejl rate.
|
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
Jilted Ace
Bruger Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
Funktioner
Tak(0)
|
I så fald besidder jeg nok ikke det største handelstalent - idet at jeg har været nede og snakke med dem i den lokale Elgiganten, men de var sgu hverken til at hugge eller stikke i.... ;)
|
|
Best Regards. Sir Jilted Ace Himself
|
|
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan da ikke forhandle om prisen i elgiganten, har prøvet flere gange. Kun hvis du kan finde en af deres varer i en anden dansk butik til billigere penge kan du få den ned på samme pris.
Men nu koster den kun 469,- mere i elgiganten end du skal give i sverige, så ja det er da totalt dumt af købe den i sverige synes jeg. Skulle der ske noget med den (hvilket ikke er utænkeligt for en billig lcd projektor) er det da max bøvlet at skulle sende til sverige og skulle snakke svensk med butikken og divs ting , frem for bare at lige rende ned i elgiganten med den.
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |