|
Blockbuster butikker lukker |
Besvar | Side 123 14> |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6213 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Juni-2014 kl. 13:40 |
Av for den
Der er mig bekendt ikke andre steder i Randers C, hvor man kan leje film |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke, at de lever mange år mere. Lidt surt, hvis man slet ikke kan leje mere.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og abonnementsordningerne er jo desværre også ophørt, så nu er det tilbage til leje af film eller køb deraf, hvis de falder i smag. Jeg er også spændt på, om omstillingen til recycleit.dk lykkes - krydser fingre.
Ganske vist er der mulighed for at streame, men jeg foretrækker nu stadig billed- og lydkvaliteten fra det fysiske medie, så længe der er noget at hente deri. Mvh. Jørgensen |
|
technology
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis de først lukker i byer på den størrelse ser det godt nok ikke for lyst ud. Personlig lejer jeg heller ikke men streamer og køber en hel del fim. Men synes at det er ærgeligt at der ikke er plads til alle muligheder.
|
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kbh NV er lukket for et par måneder siden.
|
|
mvh Infinity
|
|
Bruger udmeldt 20
Pause fra forummet Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det går stærkt for tiden, men det kommer vel ikke bag på nogen at streaming er fremtiden, nu skal vi så bare have givet billed og lydkvaliteten et løft :-)
|
|
kal-el
Super bruger Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er flere af Blockbuster butikkerne der lukker der kommer kun til at være 12 tilbage i hele landet
|
|
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
Troede det var alle de gamle der overgår til Recycle IT ?
Det er måske ikke tilfældet med Randers ? |
|
Binnerup
Guld medlem Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er også noget der kunne tyde på at Viby lukker.
Der står ihvertfald butik afståes i vinduet - tidligere stod der at de ledte efter bedre lokaler for deres nye koncept. For et par uger siden ville jeg have været jævnt ked af det - har abonnement i Viby, og havde det før i Åbyhøj, indtil de lukkede. Nu da de lukker ned for deres abonnementsordninger, så bliver det meget lidt interesse jeg har i om de lukker eller ej anyways.... Vi har også diverse streamingabonnementer herhjemme, og jeg er langt fra klar til at bruge dem på en større skærm - har svært ved at leve med den høje komprimering, og det gamle udvalg... Jeg overvejer hvorvidt et alternativ til filmleje kan være at sætte privat køb/salg lidt mere i system igennem vores My Movies applikationer, men det er kun en tanke....
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne da være ret spændende. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Randers skulle have været en Recycle IT, men det blev åbenbart ikke til noget
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo fordi flertallet ikke ønsker at leje.
Desuden kan man argumentere at kvaliteten på streaming er langt bedre end movieboks til VHS.
Mon ikke tjenester med download af film i høj opløsning vinder frem. Så kan man hente en film til server mens man er på arbejde.
|
|
Besvar | Side 123 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |