recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pludseligt ingen lyd i Onkyo TX-NR809
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pludseligt ingen lyd i Onkyo TX-NR809

Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
JensHolm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensHolm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pludseligt ingen lyd i Onkyo TX-NR809
    Sendt: 04-November-2014 kl. 15:26

Hej

Da jeg startede min Onkyo TX-NR809B op for et par dage siden kom der ingen lyd. Der er fint billede, men lyden er væk. Har både skruet op og ned og tjekket at det optiske kabel fra tvet sidder som det skal. Har sågar prøvet at skifte tvet uden held.

Er der nogen bud på hvad det kan være? Cry
Til top
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2010
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 15:50
Har du sikret dig at den står på "digital" og ikke "analog"?

Har du prøvet at skifte inputs?

De ka godt ha lidt personlighed, de Onkyo'er ;)
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susperia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af JensHolm JensHolm skrev:

Hej

Da jeg startede min Onkyo TX-NR809B op for et par dage siden kom der ingen lyd. Der er fint billede, men lyden er væk. Har både skruet op og ned og tjekket at det optiske kabel fra tvet sidder som det skal. Har sågar prøvet at skifte tvet uden held.

Er der nogen bud på hvad det kan være? Cry

Hej Jens.
Fandt du ud af fejlen?
Jeg har lige fået præcis samme fejl, på min 809er.
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2004
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 19:15
Kan meget vel være defekt HDMI kort, der er lavet en udvudet garanti, prøv at tjekke på onkyo's hjemmeside.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susperia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 19:33
Tak for svaret.
Det ser ud til, at den går ind under deres udvidet garanti.
Nu skal jeg i hvert fald vente på at de levere en kasse og pakke label.
Til top
Pil-babz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2008
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 19:38
http://www.eu.onkyo.com/en/customer-service-program-118747.html
Her er linket til Onkyo Customer service program. 
Jeg har sendt en kammerats retur.. Det gik super nemt! 
De sender en kasse med returlabel. :-)
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
JensHolm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2010
Sted: Danmark
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensHolm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 19:55
Fedt! Det var min også!!! Det var den ikke i det tidligere garanti udvidelse!
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2004
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 19:56
dejligt :o)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susperia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af Pil-babz Pil-babz skrev:

http://www.eu.onkyo.com/en/customer-service-program-118747.html

Her er linket til Onkyo Customer service program. 
Jeg har sendt en kammerats retur.. Det gik super nemt! 
De sender en kasse med returlabel. :-)

Er det så bare et sted i Danmark, den bliver sendt til?
Og hvor lang tid gik der, før i havde den tilbage?

Bliver sgu svært at undvære den, når alle ens ting er sat til, igennem den.
Til top
Pil-babz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2008
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 21:49
Uha, pas. Ved ikke om det er i DK eller hvor. jeg nåede ikke at se pakke label.. :-)
Jamen kassen kom efter en uge ca. og så gik der vel en 2-3 uger før den var tilbage igen. 
Så der skal nok på regnes en lille måneds tid. :/ 
Men det er virkelig super service fra Onkyos side syntes jeg ! :-)
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 05:43
super service..??

det er da skodpolitik at man sender flere serier over flere årrækker på markedet med defekte dele, velvidende om at det ikke fungerer optimalt..!!

god service ville være at de ændrede deres hardware når problemerne begyndte at vælte ind, istedet for at lade kunder købe defekte maskiner og håbe på det bedste..!

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 07:51
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

super service..??

det er da skodpolitik at man sender flere serier over flere årrækker på markedet med defekte dele, velvidende om at det ikke fungerer optimalt..!!

god service ville være at de ændrede deres hardware når problemerne begyndte at vælte ind, istedet for at <span style="line-height: 16.7999992370605px;">lade kunder købe defekte maskiner og</span><span style="line-height: 1.4;"> håbe på det bedste..!</span>

+1
Til top

Besvar Besvar Side  123 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu