|
Pludseligt ingen lyd i Onkyo TX-NR809 |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2014 kl. 15:26 |
Hej Da jeg startede min Onkyo TX-NR809B op for et par dage siden kom der ingen lyd. Der er fint billede, men lyden er væk. Har både skruet op og ned og tjekket at det optiske kabel fra tvet sidder som det skal. Har sågar prøvet at skifte tvet uden held. Er der nogen bud på hvad det kan være?
![]() |
|
![]() |
|
Wish ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2010 Status: Offline Point: 202 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du sikret dig at den står på "digital" og ikke "analog"?
Har du prøvet at skifte inputs? De ka godt ha lidt personlighed, de Onkyo'er ;) |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jens. Fandt du ud af fejlen? Jeg har lige fået præcis samme fejl, på min 809er. |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan meget vel være defekt HDMI kort, der er lavet en udvudet garanti, prøv at tjekke på onkyo's hjemmeside.
|
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svaret.
Det ser ud til, at den går ind under deres udvidet garanti. Nu skal jeg i hvert fald vente på at de levere en kasse og pakke label. |
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.eu.onkyo.com/en/customer-service-program-118747.html
Her er linket til Onkyo Customer service program. Jeg har sendt en kammerats retur.. Det gik super nemt! De sender en kasse med returlabel. :-)
|
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fedt! Det var min også!!! Det var den ikke i det tidligere garanti udvidelse!
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dejligt :o)
|
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det så bare et sted i Danmark, den bliver sendt til? Og hvor lang tid gik der, før i havde den tilbage? Bliver sgu svært at undvære den, når alle ens ting er sat til, igennem den. |
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uha, pas. Ved ikke om det er i DK eller hvor. jeg nåede ikke at se pakke label.. :-)
Jamen kassen kom efter en uge ca. og så gik der vel en 2-3 uger før den var tilbage igen. Så der skal nok på regnes en lille måneds tid. :/ Men det er virkelig super service fra Onkyos side syntes jeg ! :-)
|
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
super service..??
det er da skodpolitik at man sender flere serier over flere årrækker på markedet med defekte dele, velvidende om at det ikke fungerer optimalt..!! god service ville være at de ændrede deres hardware når problemerne begyndte at vælte ind, istedet for at lade kunder købe defekte maskiner og håbe på det bedste..! |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
+1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |