|
Yousee tekniker > regning |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
DinoB
Bruger Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Juni-2015 kl. 20:40 |
|
Heysa
Har aldrig haft Yousee før & hvordan står det til med Yousee tekniker & regning? Da vi flyttede ind i lejlighed var der mulighed for at kunne se Yousee grundpakke over husleje. Problemet var, at der ikke kom signal ind men blot, intet signal. Kundeservice medarbejder kunne ikke finde fejl i signalet eller i mit opsætning & vi blev enig om tekniker besøg. Jeg spurgte indtil om det var gratis og kundeservice medarbejder oplyste, at hvis problemet var mit udstyr så er det på min regning. Da tekniker kom ud(weekend besøg) kunne vedkommende ikke forstå, hvorfor der ikke kom signal ind da signalet kom fejlfrit i kælderen. Det viste sig, at problemet lå i vægtstikket som han fixede ret hurtigt. Nu kom så regningen & jeg tænker over om det er mig som skal betale 1400 kr? |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville nok prøve at videresende den til din udlejer, da han jo har ansvaret for installationen.
Problemet er jo nok, at du burde havde spurgt ham inden teknikkeren kom. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det må være udlejer der skal slås med Yousee om den regning. Hvis du har grundpakke over huslejen, må det stå i lejekontrakten at udlejer sørger for en brugbar antennedåse og kabel hen til.
|
||
Pil-babz
Bruger Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har i den gamle lejlighed haft tekniker ude hvor han skiftede skikdåsen i lejligheden og fik melding om at det er Yousees installation og dermed deres ansvar. :-)
|
||
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er vel ikke nødvendigvis en udlejer - det kan jo være en ejerlejlighed..... Klaus |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis jeg var udlejer og en af mine lejere havde bestilt en dyr reparatør uden at kontakte mig først, kom lejeren selv til at stå med regningen! Klaus |
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Der er nok flere hvis'er i dit spørgsmål. Men først vil jeg skrive, at kunne se Yousee over huslejen dækker kun leveringen af kanalerne. Installationen er noget helt andet. Men først undrer det mig at enten du selv eller Yousee's Kundeservice ikke kom ind på at der var to muligheder for besøg? Enten et om mandagen i normal arbejdstid eller i weekenden til ekstra betaling? Jeg ved ikke om det er en lejet eller ejerlejlighed, men hvis du aftaler weekend besøg vil jeg mene at merprisen må du selv betale. Spørsgmålet er så om du evt kan få andre til at dække prisen for et standard besøg? Hvis det er en ejerlejlighed kan du måske få det dækket over refusions opgørelsen, eller hvis det er en leje lejlighed med en vedligeholdelses konto, kan det måske dækkes over denne? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 16-Juni-2015 kl. 22:53 |
||
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville mene at vægstikket er dér hvor Yousee skal levere produktet, og derfor bør de slet ikke opkræve dig for et teknikerbesøg. Alt efter vægstikket er dit ansvar (dvs. antennekabel, selve tv'et etc.) så hvis det var her du havde lavet en brøler, skulle du naturligvis selv betale - men at signalet kommer ud af stikket, det kan aldrig være dit ansvar.
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kommer igen an på hvem der er ansvarlig for installationen, er det leverandøren, så er det deres ansvar, er det udlejer, så påviler det denne, og i det tilfælde bør de kontaktes først, så de sender en teknikker ud. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yousee er da kun ansvarlig frem til første indgang. Så er stikket i kælderen første stik, så er det ærgerligt for dig. (Var ihvertfald hvad Yousee fortalte mig, da de skiftede mit stik UB)
|
||
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her har de engang skiftet stikket i lejligheden uden beregning, så det er nok bare (som så meget andet hos Yousee) tilfældigt om man får en regning eller ej...
|
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sådan fungerer det også, selv i den virkelige verden. Hvis en lejer rekvirerer håndværker, står lejer selv for udgiften, medmindre det er med udlejer/bestyrelsens accept. |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |