|
"Se mit HTPC setup" - en oversigt |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | |
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Januar-2010 kl. 16:52 |
Indlægget her er beregnet til én ting, at samle en række links til de beskrivelser gruppens brugere har lavet af deres HTPC løsninger.
Du kan bruge indlægget her som en oversigt der gør det nemt for dig at finde de beskrivelser andre har lavet gennem tiden. Hvis du selv har en HTPC løsning du har lyst til at fortælle os andre om, så kan du gøre det ved først at oprette et nyt emne i "Microsoft Mecia Center, MCE og HTPC" forummet med din beskrivelse og bagefter klikke Besvar til indlægget her og skrive fx. "Se min Mythbuntu baserede HTPC her <link>" og så lægge et link til din beskrivelse. Det er mit håb at tråden her kan holdes fri for debat og nøjes med at indholde links og en kort "overskrift". Slid det med helse.. Edit: Nu med "street credit" til Diazz for også at have fået ideen.. Redigeret af strandvasker - 17-Januar-2010 kl. 00:17 |
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
HTPC-Setup oversigt.
Herunder kan du finde en opdateret oversigt over de indlæg der er postet i HTPC tråden - for overblikkets skyld. Naturligvis efter aftale med strandvasker. Enjoy .
Vil i have en kort beskrivelse (tags) på så send en PM MVH BS
Redigeret af Bschmidt - 22-Januar-2015 kl. 20:14 |
|
Kristjan
Bruger Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har man sagt A må man også sige GF....
|
|
diazz
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
|
Standvasker, hvis du lige havde brugt 2 min på at søge ville du se at der allerede er oprettet sådan en tråd :)
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73229&title=vis-dit-media-center
|
|
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Funktioner
Tak(0)
|
diazz : hvis du lige havde brugt 2 min, ville du have opdaget, at i modsætning til dig, har strandvasker formået at få hans tråd prioriteret, så den ikke ender i "glemmebogen" ;-)
Men hvad med dem af jer, der bidragede i den anden tråd, samlede jeres links herinde ?
(jeg skal nok slette dette indlæg om lidt)
(kan desværre ikke længere slette indlægget) Redigeret af confused - 17-Januar-2010 kl. 10:54 |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
jgni
Bruger Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor Det er da relevant nok, det du siger... (Ja oki, jeg havde glemt det med at strandvasker håbede på ingen debat herinde...) Redigeret af jgni - 16-Januar-2010 kl. 23:31 |
|
Mvh. Jan
|
|
diazz
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Status: Offline Point: 118 |
Funktioner
Tak(0)
|
Confused så kunne man jo ha overvejet at få lavet den tråd der allerede var igang som sticky i stedet for at starte 20 nye tråde.
|
|
wanjer
Super bruger Oprettet: 20-December-2007 Status: Offline Point: 251 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så fik jeg taget mig sammen til at tage lidt pics. og skrive lidt tekst om mit setup. Ps. hvorfor er sticky blevet fjernet? |
|
Pioneer 5090H
Marantz SR6003 KEF 5005.2 Oppo 831 (når den engang rammer landet) |
|
Hansio
Pause fra forummet Oprettet: 04-September-2007 Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
|
wanjer.... Jeg kan sku næsten ikke sige andet end, hold dog kæft hvor ser det pisse godt ud Virkelig imponerende uden at ha nået at læse indholdet af dit hw setup.
|
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så fik jeg også møffet mig langt nok i mit projekt til at ville dele det med jer..
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77036&title=strandvaskers-htpc-cirkus er linket til mit setup. |
|
Slettet_120331
-- Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
Funktioner
Tak(0)
|
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |