|
Opsig Yousee - skal man ringe? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Februar-2021 kl. 14:45 |
Jeg ville gerne opsige vores Yousee abonnement, men jeg ville foretrække at gøre det i en mail. Dels fordi jeg ikke vil hænge i en telefonkø i en halv time, dels fordi jeg ikke gider at indgå i en længere samtale med en fastholdelsesmedarbejder og dels for at have noget på skrift.
De skriver selv at man skal gøre det ved at ringe, men kan de kræve det - og kan de afvise en skriftlig opsigelse? Og hvilken adresse skal en skriftlig opsigelse sendes til?
|
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(1)
|
Kender jeg godt. Hotel California: "You can check in, but you can never leave" Må erkende, at deres service ved et rent internet abonnemt uden ekstra services igennem årene har kørt aldeles upåklageligt.
Redigeret af Jespus - 11-Februar-2021 kl. 15:58 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ring til dem. Har du bestemt dig, så fortæl dem det. Klaus
|
|
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har kun kabel tv, så der er ikke så meget at rafle om.
Jeg har bestemt mig; men jeg ville stadig foretrække den skriftlige opsigelse.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
For at opsige dit abonnement hos YouSee skal du ringe til dem på nummeret 70 70 40 40. Det kan du i skrivende stund gøre mandag til torsdag i tidsrummet 8-17.30 samt om fredagen i tidsrummet 8-16.30. https://kundeservice.yousee.dk/vilkaar/fortryd-og-opsig/opsig Redigeret af Radiomanden - 11-Februar-2021 kl. 16:37 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som regel når du at få bekræftelsen på dine ændringer, mens du har medarbejderen i telefonen. Klaus
|
|
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for linket. Der er rent faktisk en formular i dit link til skriftlig opsigelse, så det var jo helt perfekt.
|
|
HenrikN
Bruger Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv lige være det igennem. Og det var ikke let. Startede med at ringe. Men det hjalp ikke. Så jeg endte med at skrive. Selv det forsøgte de at slippe uden om. Men efter en længere korrespondance over nogle måneder, lykkedes det mig at slippe. Og det var i sidste ende min opsigelse på skrift, der hjalp mig. Da det var det eneste bevis jeg havde. Så hvis du ringer, ville jeg også sende en opsigelse med det samme, det gjorde jeg desværre ikke, og det kostede mig en måned ekstra
Redigeret af HenrikN - 12-Februar-2021 kl. 07:54 |
|
Mvh
Henrik Nielsen |
|
LBA75
Super bruger Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Hvilke tilbud kan de da komme med? - højere hastighed til billigere penge?? - flere kanaler eller lavere pris?? Mvh |
|
mortenstryhn
Bruger Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er faktisk utroligt at de får lov til at slippe afsted med det. Jvf lovgivningen er det nok at sende en email til dem og opsigelsesdagen skal udregnes fra den dag de modtager emailen - de må ikke sige at de først læste den flere dage senere og derfor kan gå ind i en ny måned f.eks. Forbrugerombudsmanden er meget obs på disse "tricks" som virksomhederne prøver, men problemet er at for mange er det nok at slippe for virksomheden, så de anmelder det ikke til Forbrugerombudsmanden.
|
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ringet der ind da jeg opsagde mit i december. Valgte at optage samtalen blot for at være sikker. Men det forløb helt som det skulle.
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg opsagde også min tv-pakke via telefon. Drengen i telefonen tilbød samme pakke til en lavere pris. Jeg sagde, at hvis der virkelig fandtes en lavere pris, så undrede det mig at jeg ikke automatisk havde fået den - som kunde i 15 år. Det bekræftede bare at det, for mit vedkommende, var den helt rigtige beslutning at forlade den synkende skude.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |