recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Work in progress - Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Work in progress - Hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-September-2006
Status: Offline
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 13:06
Det er virkelig nydeligt det du har fået banket op der....

Kan godt lide effekten dit tapet giver, det er noget federe end bare en malet væg.


Mvh


Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 22:06
ja effekten er fed, det er ikke bare det at det er et mønster, det jeg nyder ved det, er at der er overflader med i det..

sådan en GROV vinyl tapet, kan man føle alle mønstre i, og det føles mere .... stof agtigt end en rå væg gør (nej ikke decideret som stof, men det føles anderledes)

har brugt det en del steder, for at give lidt anderledes atmosfære i rummene, da vi var færdige med at sætte lejligheden i stand, så var det helt koldt og hvidt, med lyse egetræs karme over alt, og hvidt køkken, og rustfri bordplader...

så det var en måde at smække lidt GROFT farve på
Til top
T-Rex Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2010
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Rex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2010 kl. 18:24
Nu sidder du jo i Struer, så programmeringen af en Beo5 er sikkert simpel, men ellers kan du med en Lintronic-boks selv gøre det. Eller lade programmeringen foregå i boksen, som er noget mere fleksibel mht. betjening, makroer mv. Jeg bruger det selv og det fungerer perfekt.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2010 kl. 11:49

er ikke hos B&O mere, men har da en del folk der kan gøre det der.

men Beo 5 kan jo almindelige IR koder.
 
Ved der ingen issues er med IPOD dock´en og det gamle samsung tv. men at få hele halløjet til at køre sammen, det skal jeg lige finde ud af .
 
Harmony´en er stadig i brug. alternativt kommer der snart en IPAD, så må jeg købe det trådløse IR modul til den, og bruge den istedet. hvis man dog bare kunne integrere XBMC programmet med coverflow, ind i en multi remote app på den ipad, så ville det være lækkert. (har brug for stor brugerfalde, der er fikseret mere end en lille handy remote jeg kan sidde med, det er jo kun til at starte det op)
Til top
Steffan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2010 kl. 20:43
Rigtig lækkert må jeg sige. Ville øsnke jeg havde sådan et rum, med en ene væg kun til hi-fi :).
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2010 kl. 21:16
Det ser rigtig godt ud :) Virkelig flot og hyggeligt du har fået lavet det. Valget af tapet på væggen med tv'et er lige i øjet. Rart at kigge på.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 20:51
så er der nye tilføjelser.



Et sæt sorte beolab 3 som forhøjtalere istedet for beolab 4 dog ikke på foden, de sidder i sådan nogle gummi ringe.. dog i tvivl om jeg smækker dem ind i stuen

derudover et par bobbleheads  (stormtrooper og Bender) for at have lidt bio lir.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2010 kl. 21:02
Fedddd bio, lige min stil, kunne egenligt også godt selv have haft tænkt mig noget i den stil, men bliver så skide træt hvis der er for mørkt i rummet, når jeg ser film, men super flot rum som helhed. 
 
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2010 kl. 11:41
mørket er desværre nødvendig pga projektoren, har også fået sorte mørklægnings gardiner, istedet for de hvide..
 
bare det at loftet er hvidt giver stadig en del tilbagekast af lys, men loftet forbilver hvidt..
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2010 kl. 12:31
Ja jeg er godt klar over lokalt som sådan skal være mørkelagt, det er det også hos mig selv, har mørklægningsrullegardiner og normal gardiner, så alt dagslys bliver lukket ude.
Men jeg synes ikke det er nødvendigt med mørke vægge, det giver da et lidt bedre billede, men så meget synes jeg nu heller ikke der er tale om.( har haft batcave tidligere, dog har jeg heller ikke en projektor med verdens bedste sortniveau, så måske er det derfor ikke så afgørende for mig) 
 
Men flot bio rum, synes det er fedt når man også tænker lidt på at designe rummet og skabe en hyggelig , varm stemning, istedetfor den lidt kedelige setup stil jeg synes mange har, hvor alt er hvid,  sort og general kedelig stil.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 20:50
damn et fedt setup...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 21:56
slogs mod konen for tiden, vil gerne have byttet de 2 forhøjtalere ud med noget gulv højtaler, vi kan bare ikke blive enige om noget, hun vil have "træ" overflade, og bryder sig ikke om nogle af de overflader der er, hun er vild med de gule enheder B&W levere, og var tændt på et par demo 803S´ere, men nej heller ikke disse kunne sælges..

Savner de gamle Beolab5´ere.. de ville have passet fint ind, så var man også fri for forstærker opdatering. dog var PV1´eren ikke meget værd så.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu