recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp mig! - Pioneer KRP pixelfejl................
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp mig! - Pioneer KRP pixelfejl................

 Besvar Besvar Side  <1 9101112>
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 09:14
Kære alle.

Jeg tolererer ikke personangreb. Og blot til info. Der er INGEN på recordere.dk der har "særstatus" nogen steder.

Recordere.dk har en meget streng politik om ikke at være i lommen på leverandører og forhandlere, så drop jeres ubegrundede anklager. Næste gang fører det til pause på 14 dage.

Men dernæst skal det siges, at recordere.dk og dets brugere nyder stor respekt blandt samme forhandlere.



Redigeret af hummelmose - 23-Juli-2010 kl. 09:21
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 09:28
Det er da brand ærgeligt at skulle få sådan en fejl på sit dyre tv, men som det er med al andet elektronik, så går det istykker før eller siden.
Personlig ville jeg da også prøve alle muligheder af inden jeg kastet håndklædet i ringen. Hvis det nu rent faktisk ikke er en pixel fejl, men en bagved læggende fejl i den del der styre pixellerne, så kan man jo ikke kalde det en pixel fejl, så er det blot en alm. elektronik fejl og derfor skal sagen da undersøges. Jeg kan da også godt forstå at man bliver fustret når producenter er fuldstændig imune overfor ens hendvendelser. Og så skal man måske også tænke på at der faktisk sikker er en del forhandler og producenter der skyder en hver fejl i en pixel ind under ISO, selvom det rent faktisk kunne være noget bagved læggende teknik som forudsaget problemet og ikke selve pixelen.
 
Jeg ville nok vælge at sende den til en uvildigt autoriseret værksted for at få undersøgt fejlen, såfrem fejlen er en fejl der skal dækkes under garantien, skal sælger (sparshop) betale for undersøgelsen og reparation af tvet. Såfrem det er en pixelfejl, og ikke er dækket af garantien må man selv betale for undersøgelsen, hvilket nok ikke løber op i så meget.
 
Jeg tror nu heller ikke Hother eller Kampus har nogen særstatus, hverken her eller IRL, de er blot aktive medlemmer. Om de skriver noget her eller andre steder er der jo ikke noget specielt i, det kan alle jo gøre, og det gør det hverken bedre eller værre at hedde Hother, Kampus eller Batman. Tro i selv særlig nogle producenter bliver skræmt af alias navne ? Måske kunne det havde været anderledes hvis de havde brugt deres rigtige navne herinde, men det gør de ikke.
Jeg kan da også godt forstå Hother er en smule fustret over at det tv han har solgt for ikke længe siden,  kommer med denne fejl. Især da køber tilmed er en god ven (online ven, ved jeg ikke) så er det kan klart man træder til hjælp, det ville alle gode venner da gøre, hvad for en slags ven ville man være hvis man ikke gjord det, mine øjne en dårlig ven, eller faktisk slet ikke nogen ven Så Hother opføre sig bare som en god ven bør opføre sig.

Held & lykke med sagen til Hother og Kampus.
 
(PS. vil lige tilføje at jeg aldrig har chit chattet med hverken Hother eller Kampus, jeg kender dem ikke, har blot læst denne tråd og undret mig lidt over den negativitet der har været.)


Redigeret af Aim - 23-Juli-2010 kl. 09:43
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Og der er så nogen der mener, at når Pioneer skriver i deres bruger manual, at der kan forekomme pixelfejl. Den holder jo ikke, for den oplysning får en forbruger jo først efter købet. Forbrugeren skal have oplysningen inden købet.


Da det er en generel ulempe ved fladskærme kan der nemt sættes spørgsmålstegn om det skal oplyses - specielt her 13 år efter at det første plasmatv kom i handlen.

Du får vel heller ikke at vide at en cykel kan blive ridset?

Derudover har du haft adskillige fladskærme og vel også læst manualerne. Du kender til pixelfejl generelt, og vil have svært ved at påstå at du ikke kendte til risiciene.
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 10:30
Jeg må sige, at jeg er også lidt skuffet over hvor negative folk er.
 
Som jeg forstår det, så er det et spørgsmål om en hvorvidt en pixelfejl er en retlig relevant mangel (iht. dansk ret og ikke ensidigt iht. til en ISO standard) eller ej, eller alternativt om den er omfattet af garantien.
 
Det er da sørgeligt at høre, at så mange allerede på forhånd opgiver denne diskussion fordi de mener producenterne har ret. Hvorfor skulle producenterne ensidigt kunne fastslå hvad der er en retlig relevant mangel eller ej.
 
Garantien er noget helt andet, det er naturligvis producenten selv, der bestemmer hvad han vil yde garanti for, men nedenfor har jeg kopieret ordlyden for PDP+ servicen, som blev "solgt/ydet" som reklame/tillæg for tv´et, og formuleringer som "total købstryghed", "udvider den allerede høje sercice standard", "fri produktreparation i 2 år" og meget meget mere leder nu engang tankerne hen på fuld uindskrænket garanti.
 

PDP+ Din totale tryghed

Vi byder dig velkommen til Pioneers plasma-verden og takker for dit valg, som vil skænke dig en helt ny og virkelig

oplevelse når du ser på TV, DVD-film, Internet, spiller spil eller kigger på dine feriebilleder.

At du har købt et plasma-TV som bygger på tidernes mest innovative plasma-teknologi og som er fuldendt på alle

måder, betyder også at du kan stille forventningerne til købstrygheden endnu højere. Så hvis "det umulige " skulle

ske, og du mod forventning får et problem, så har du adgang til udvidet service og support.

PDP+ Bedre service punkt for punkt

Den indbyggede kvalitet som Pioneers Plasma-TV repræsenterer gør at vi giver udvidet service og support i to år.

Konceptet som giver dig den totale købstryghed kalder vi PDP+ og udvider den allerede høje service standard punkt

for punkt. PDP+ omfatter alle Pioneer Plasma-TV, solgt af en af Pioneer Danmarks autoriserede forhandlere til privat

brug i Danmark. Og giver dig alt dette - udover grundgarantien:

+ Dit plasmaproblem får altid højeste prioritet

+ Respons indenfor 72 timer (hvis fejlen er anmeldt inden kl 12)

+ Fri låne-plasma ved behov medens reparationen udføres

+ Reparation i hjemmet (for geografisk tilgængelighed i Danmark,

se www.pioneer.dk/plus)

+ Fri produktreparation i to år

+ Frie transporter i forbindelse med service

+ Fri fragtemballage ved transport

+ Fri telefonsupport via vor tekniske helpdesk (se herunder)

Teknisk helpdesk

For at understøtte installation og anvendelse fuldt ud, får du hurtig og kyndig telefonsupport via vor

tekniske helpdesk på telefon 43555461.

Åbningstiderne findes på www.pioneer.dk/plus.

Online service

Gennem vores online-service på nettet - www.pioneer.dk får du også nyttige tips om installationen og håndteringen

samt udførlige svar på dine plasma-og hjemmebio



Redigeret af TvHomer - 23-Juli-2010 kl. 10:38
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af TvHomer TvHomer skrev:

Det er da sørgeligt at høre, at så mange allerede på forhånd opgiver denne diskussion fordi de mener producenterne har ret. Hvorfor skulle producenterne ensidigt kunne fastslå hvad der er en retlig relevant mangel eller ej.


Nu er Forbrugerstyrelsen jo enige i den udlægning og støtter op omkring ISO standarden.

Oprindeligt skrevet af TvHomer TvHomer skrev:

Garantien er noget helt andet, det er naturligvis producenten selv, der bestemmer hvad han vil yde garanti for, men nedenfor har jeg kopieret ordlyden for PDP+ servicen, som blev "solgt/ydet" som reklame/tillæg for tv´et, og formuleringer som "total købstryghed", "udvider den allerede høje sercice standard", "fri produktreparation i 2 år" og meget meget mere leder nu engang tankerne hen på fuld uindskrænket garanti.


Det bliver ikke set som en fejl - deri ligger forskellen.

Redigeret af lunddal - 23-Juli-2010 kl. 10:45
Til top
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 497
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

@Kampus & Hother:

Som nogle af de mest flittige anmeldere/debattører/chattere på dette forum kan det ikke komme bag på jer, at langt størsteparten af alle panelproducenter - inklusive Pioneer - ikke opererer med en 0-pixel garanti. Det har været debatteret og oplyst i et utal af tråde, og jeg har ikke bemærket at nogle af jer af den grund har anfægtet dette. Selv den ansvarshavende redaktør har oplyst at pixelfejl i et vist antal er helt almindelige, og at sådanne må accepteres som en del af teknologien. Såvel teknisk som kommercielt anser jeg hans troværdighed som værende en hel del over gennemsnittet her på sitet.

I Hothers egen anmeldelse af KRP500M (det selvsamme eksemplar, som nu er videresolgt til Kampus) oplyses der heller ikke noget om en sådan 0-pixel garanti. Hother skriver endda eksplicit i anmeldelsen, at der ikke er nogen synlige pixelfejl på panelet, uden samtidig at komme ind på konsekvensen heraf, hvis der havde været pixelfejl. Hvis Pioneer på daværende tidspunkt skulle have opereret med en 0-pixel garanti (hvilket de altså ikke gjorde), ville den dybdegående anmelder formentligt heller ikke have undladt at fortælle om det i sin anmeldelse.

Men nu – når pixelfejlen bagefter opstår – tilfældigvis på et apparat som Hother er førstehåndskøber og Kampus er andenhåndskøber på – så mener man pludselig i kor at en sådan fejl skal særbehandles og dækkes pr. kulance?!  Og når importøren - som der ikke er indgået nogen juridisk handel med - ikke lige makker ret, så stiller en redaktør dem til offentligt skue på recordere.dk og hænger dem ud som en uhæderlig virksomhed. På trods af at de hverken er dømt for at have overtrådt love, regler eller garantiforpligtelser. Det stinker da kun en lille smule, og må vist give stof til eftertanke for sitets annoncører i almindelighed.

Jeg vover den påstand, at I begge kendte til Pioneers (manglende) pixelgaranti på forhånd. Og som andre har skrevet, så er det altså Sparshop, der er sælger og ikke Pioneer Danmark. Hvis I mener at måtte have en sag må I rette skytset mod sælger.  Det er selvfølgelig ikke rart at skulle lægge sag an mod sine gode bekendte, men sådan er livet nu en gang i mellem når det handler om penge.

Hvad ville Hother i øvrigt gøre, hvis der opstod en enkelt pixelfejl på hans VT20'er, der jo ikke har pixelgaranti? Ville han kræve udskiftning pr. kulance og lægge sag an mod Panasonic Nordic hvis Sparshop nægtede?
 
Man kunne selvfølgelig også bare få den (grimme) tanke, at al den støj der frembringes i denne tråd alene har til formål at retfærdiggøre sig selv som en god sælger af brugtudstyr. Men alle kan jo tage fejl, mig selv inklusiv ...
Gad vide om du er fra PioneerConfused


Hvis det er dit bedste og eneste modargument mod mine anbringender, så håber jeg at du har råd til en god advokat til at føre sagen. Ellers bliver det godt nok en kort proces. Svaret på dit spørgsmål er i øvrigt nej!

Du mangler stadig at svare på hvorvidt du også ville lægge sag an mod Panasonic Nordic hvis der kom pixelfejl på dit nuværende tv? Jeg savner også svar på lunddals spørgsmål om hvad du ville gøre hvis Kampus' panel senere får burn-in?

@hummelmose: Nu kan der være forskel på hvorledes man definerer personangreb. Men jeg har en smule svært ved at se at det skulle være sket i denne tråd. Vi kommer vel ikke uden om at Hother ved en hver given lejlighed har fremhævet Sparshop som en forbilledlig forretning med super service og rare medarbejdere. Han har sågar været på besøg hos dem og lavet en artikel om dem. Du bliver nødt til at anerkende at det giver anledning til antagelser om en (personlig) interessekonflikt, når selvsamme person nu undlader at rejse kravet mod den part det retteligt skal rejses mod, nemlig Sparshop. At recordere.dk ikke vurderer at der er en kommerciel interessekonflikt er fint nok. Jeg synes dog stadig det er en anelse problematisk.
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 10:45

Ja, og selvfølgelig skal man lægge værdi i forbrugerstyrelsens afgørelser, og da også ISO standarder, men det er nu engang ikke en retsafgørelse.

Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af TvHomer TvHomer skrev:

Det er da sørgeligt at høre, at så mange allerede på forhånd opgiver denne diskussion fordi de mener producenterne har ret. Hvorfor skulle producenterne ensidigt kunne fastslå hvad der er en retlig relevant mangel eller ej.


Nu er Forbrugerstyrelsen jo enige i den udlægning og støtter op omkring ISO standarden.
 
- Se mit tidligere svar.

Oprindeligt skrevet af TvHomer TvHomer skrev:

Garantien er noget helt andet, det er naturligvis producenten selv, der bestemmer hvad han vil yde garanti for, men nedenfor har jeg kopieret ordlyden for PDP+ servicen, som blev "solgt/ydet" som reklame/tillæg for tv´et, og formuleringer som "total købstryghed", "udvider den allerede høje sercice standard", "fri produktreparation i 2 år" og meget meget mere leder nu engang tankerne hen på fuld uindskrænket garanti.


Det bliver ikke set som en fejl - deri ligger forskellen.
 
- Det er din fortolkning, og ikke nødvendigvis udtryk for retstilstanden i DK.
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

@Kampus & Hother:

Som nogle af de mest flittige anmeldere/debattører/chattere på dette forum kan det ikke komme bag på jer, at langt størsteparten af alle panelproducenter - inklusive Pioneer - ikke opererer med en 0-pixel garanti. Det har været debatteret og oplyst i et utal af tråde, og jeg har ikke bemærket at nogle af jer af den grund har anfægtet dette. Selv den ansvarshavende redaktør har oplyst at pixelfejl i et vist antal er helt almindelige, og at sådanne må accepteres som en del af teknologien. Såvel teknisk som kommercielt anser jeg hans troværdighed som værende en hel del over gennemsnittet her på sitet.

I Hothers egen anmeldelse af KRP500M (det selvsamme eksemplar, som nu er videresolgt til Kampus) oplyses der heller ikke noget om en sådan 0-pixel garanti. Hother skriver endda eksplicit i anmeldelsen, at der ikke er nogen synlige pixelfejl på panelet, uden samtidig at komme ind på konsekvensen heraf, hvis der havde været pixelfejl. Hvis Pioneer på daværende tidspunkt skulle have opereret med en 0-pixel garanti (hvilket de altså ikke gjorde), ville den dybdegående anmelder formentligt heller ikke have undladt at fortælle om det i sin anmeldelse.

Men nu – når pixelfejlen bagefter opstår – tilfældigvis på et apparat som Hother er førstehåndskøber og Kampus er andenhåndskøber på – så mener man pludselig i kor at en sådan fejl skal særbehandles og dækkes pr. kulance?!  Og når importøren - som der ikke er indgået nogen juridisk handel med - ikke lige makker ret, så stiller en redaktør dem til offentligt skue på recordere.dk og hænger dem ud som en uhæderlig virksomhed. På trods af at de hverken er dømt for at have overtrådt love, regler eller garantiforpligtelser. Det stinker da kun en lille smule, og må vist give stof til eftertanke for sitets annoncører i almindelighed.

Jeg vover den påstand, at I begge kendte til Pioneers (manglende) pixelgaranti på forhånd. Og som andre har skrevet, så er det altså Sparshop, der er sælger og ikke Pioneer Danmark. Hvis I mener at måtte have en sag må I rette skytset mod sælger.  Det er selvfølgelig ikke rart at skulle lægge sag an mod sine gode bekendte, men sådan er livet nu en gang i mellem når det handler om penge.

Hvad ville Hother i øvrigt gøre, hvis der opstod en enkelt pixelfejl på hans VT20'er, der jo ikke har pixelgaranti? Ville han kræve udskiftning pr. kulance og lægge sag an mod Panasonic Nordic hvis Sparshop nægtede?
 
Man kunne selvfølgelig også bare få den (grimme) tanke, at al den støj der frembringes i denne tråd alene har til formål at retfærdiggøre sig selv som en god sælger af brugtudstyr. Men alle kan jo tage fejl, mig selv inklusiv ...
Gad vide om du er fra PioneerConfused


Hvis det er dit bedste og eneste modargument mod mine anbringender, så håber jeg at du har råd til en god advokat til at føre sagen. Ellers bliver det godt nok en kort proces. Svaret på dit spørgsmål er i øvrigt nej!

Du mangler stadig at svare på hvorvidt du også ville lægge sag an mod Panasonic Nordic hvis der kom pixelfejl på dit nuværende tv? Jeg savner også svar på lunddals spørgsmål om hvad du ville gøre hvis Kampus' panel senere får burn-in?

@hummelmose: Nu kan der være forskel på hvorledes man definerer personangreb. Men jeg har en smule svært ved at se at det skulle være sket i denne tråd. Vi kommer vel ikke uden om at Hother ved en hver given lejlighed har fremhævet Sparshop som en forbilledlig forretning med super service og rare medarbejdere. Han har sågar været på besøg hos dem og lavet en artikel om dem. Du bliver nødt til at anerkende at det giver anledning til antagelser om en (personlig) interessekonflikt, når selvsamme person nu undlader at rejse kravet mod den part det retteligt skal rejses mod, nemlig Sparshop. At recordere.dk ikke vurderer at der er en kommerciel interessekonflikt er fint nok. Jeg synes dog stadig det er en anelse problematisk.
 
Sparshop er kun "rette modpart" fsva. reklamation. Pioneer er rette modpart fsva. garantien.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 10:53
Wink
Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

@Kampus & Hother:

Som nogle af de mest flittige anmeldere/debattører/chattere på dette forum kan det ikke komme bag på jer, at langt størsteparten af alle panelproducenter - inklusive Pioneer - ikke opererer med en 0-pixel garanti. Det har været debatteret og oplyst i et utal af tråde, og jeg har ikke bemærket at nogle af jer af den grund har anfægtet dette. Selv den ansvarshavende redaktør har oplyst at pixelfejl i et vist antal er helt almindelige, og at sådanne må accepteres som en del af teknologien. Såvel teknisk som kommercielt anser jeg hans troværdighed som værende en hel del over gennemsnittet her på sitet.

I Hothers egen anmeldelse af KRP500M (det selvsamme eksemplar, som nu er videresolgt til Kampus) oplyses der heller ikke noget om en sådan 0-pixel garanti. Hother skriver endda eksplicit i anmeldelsen, at der ikke er nogen synlige pixelfejl på panelet, uden samtidig at komme ind på konsekvensen heraf, hvis der havde været pixelfejl. Hvis Pioneer på daværende tidspunkt skulle have opereret med en 0-pixel garanti (hvilket de altså ikke gjorde), ville den dybdegående anmelder formentligt heller ikke have undladt at fortælle om det i sin anmeldelse.

Men nu – når pixelfejlen bagefter opstår – tilfældigvis på et apparat som Hother er førstehåndskøber og Kampus er andenhåndskøber på – så mener man pludselig i kor at en sådan fejl skal særbehandles og dækkes pr. kulance?!  Og når importøren - som der ikke er indgået nogen juridisk handel med - ikke lige makker ret, så stiller en redaktør dem til offentligt skue på recordere.dk og hænger dem ud som en uhæderlig virksomhed. På trods af at de hverken er dømt for at have overtrådt love, regler eller garantiforpligtelser. Det stinker da kun en lille smule, og må vist give stof til eftertanke for sitets annoncører i almindelighed.

Jeg vover den påstand, at I begge kendte til Pioneers (manglende) pixelgaranti på forhånd. Og som andre har skrevet, så er det altså Sparshop, der er sælger og ikke Pioneer Danmark. Hvis I mener at måtte have en sag må I rette skytset mod sælger.  Det er selvfølgelig ikke rart at skulle lægge sag an mod sine gode bekendte, men sådan er livet nu en gang i mellem når det handler om penge.

Hvad ville Hother i øvrigt gøre, hvis der opstod en enkelt pixelfejl på hans VT20'er, der jo ikke har pixelgaranti? Ville han kræve udskiftning pr. kulance og lægge sag an mod Panasonic Nordic hvis Sparshop nægtede?
 
Man kunne selvfølgelig også bare få den (grimme) tanke, at al den støj der frembringes i denne tråd alene har til formål at retfærdiggøre sig selv som en god sælger af brugtudstyr. Men alle kan jo tage fejl, mig selv inklusiv ...
Gad vide om du er fra PioneerConfused


Hvis det er dit bedste og eneste modargument mod mine anbringender, så håber jeg at du har råd til en god advokat til at føre sagen. Ellers bliver det godt nok en kort proces. Svaret på dit spørgsmål er i øvrigt nej!

Du mangler stadig at svare på hvorvidt du også ville lægge sag an mod Panasonic Nordic hvis der kom pixelfejl på dit nuværende tv? Jeg savner også svar på lunddals spørgsmål om hvad du ville gøre hvis Kampus' panel senere får burn-in?

@hummelmose: Nu kan der være forskel på hvorledes man definerer personangreb. Men jeg har en smule svært ved at se at det skulle være sket i denne tråd. Vi kommer vel ikke uden om at Hother ved en hver given lejlighed har fremhævet Sparshop som en forbilledlig forretning med super service og rare medarbejdere. Han har sågar været på besøg hos dem og lavet en artikel om dem. Du bliver nødt til at anerkende at det giver anledning til antagelser om en (personlig) interessekonflikt, når selvsamme person nu undlader at rejse kravet mod den part det retteligt skal rejses mod, nemlig Sparshop. At recordere.dk ikke vurderer at der er en kommerciel interessekonflikt er fint nok. Jeg synes dog stadig det er en anelse problematisk.
Jo vist, hvis du vil føre en injuriesag på mit spørgsmål - så vær sikker på, at jeg har råd til en god advokatLOL
 
Og nu har jeg vel ikke en forpligtigelse til at svare på alle spørgsmålWink
 
Jovist har jeg fremhævet Sparshop som et godt sted at handle - ligesom jeg fremhæver AV-Connection, CSN-Teknik, AV-Precion, AV-Cables, Expert på Amagerbrogade osv., alle er steder hvor jeg gentagne gange har handlet - og med gode oplevelserSmile Så jeg har i din fantasi rigtigt mange interessekonflikter.
 
Kravet er allerede rejst overfor Sparshop i første instans.Wink
 
 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 11:02
Hother, prøv nu lige at læse indenad, det var den sag, du så gerne på forbrugernes vegne ville føre ved en retsinstans, hvis ikke Pioneer makkede "ret", som Søren henviser til.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2010 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Hother, prøv nu lige at læse indenad, det var den sag, du så gerne på forbrugernes vegne ville føre ved en retsinstans, hvis ikke Pioneer makkede "ret", som Søren henviser til.
Hej ND - long time no see.
 
Jeg tager mig af sagen i første omgang for at hjælpe Kampus. Og hvis sagen falder ud som jeg håber, vil det da glæde mig rigtigt, hvis resultatet kan hjælpe andreSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 9101112>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu