|
Hvad sker der for TV2 tour de'france |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||
HQjben
Guld medlem Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
Sendt: 05-Juli-2010 kl. 18:36 | |||
Hvorfor ser I det ikke bare på Eurosport? De sender i HD
|
||||
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Sendt: 05-Juli-2010 kl. 19:53 | |||
Men man kunne måske alternativt have to tv-tuner, og så have billede fra Eurosport og lyden fra TV2 |
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 05-Juli-2010 kl. 21:55 | |||
Lyden er underordnet, de pladrer jo bare løs
Næh billederne af turen gennem Holland og Belgien var flotte, og når de rammer bjergene blir' det helt fantastisk
|
||||
moho
Guld medlem Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
Sendt: 07-Juli-2010 kl. 14:04 | |||
Nemlig og Yes, engang kunne man se Tour de France efter den daværende sort/hvide Franske Tv standard. Mon der stadig eksisterer Film optagelser herfra, sådan for kvalitetsnærstuderingen Sammenlignet med da Frankrig gik over til farverne. Jeg cykler ikke ud over det ____ Jeg Tromler bare frem! Nå ja lyden, men uden Jørgen Leth ville der mangle noget (meget) jeg mener han speaker jo fortsat.
|
||||
TobiasKM
Guld medlem Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Sendt: 08-Juli-2010 kl. 18:35 | |||
Jamen så kan du måske komme med et eksempel på andet som har bedre brug for HD? :b Der er jo ikke noget der har "brug" for HD, HD er en ekstra luksus. Og det her er trods alt en af årets største sportsevents.. Og desuden så synes jeg da sagtens man kan bruge den ekstra skarphed fx i helikopterbillederne, hvor man ser hele feltet på afstand oppe fra. Kan være man rent faktisk selv ville kunne se tallene på ryggene bedre, udskille rytterne bedre fra hinanden :b Sport generelt er i mine øjne et af de områder der får mest ud af at blive opgraderet til HD. Formel1 i HD ville jeg dælme sætte pris på for eksempel.. :b
|
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 08-Juli-2010 kl. 19:40 | |||
Generelt synes jeg at billedkvaliteten er højnet en hel del i år og med færre udfald i billedet. De må ha' fået bedre kameraer på motorcyklerne, for her var det noget juks tidligere.
|
||||
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Sendt: 08-Juli-2010 kl. 22:24 | |||
Jeg mente nok bare at hvis jeg sådan skulle vælge kunne jeg hurtigt finde nogle andre sportgrene som fx. fodbold, ishockey, tennis, golf, sportsgrene hvor man skal følge et mindre objekt (bold) i høj fart og et stort felt.
Synes bare ikke lige cykling er en sportgren hvor der er et kæmpe behov for hd, men det er jo også bare min personlig holdning. Og det er skam ikke fordi jeg ikke kan lide cykling, plejer at se en stor del af touren og har fulgt med siden omkring 1994 fast hver år, har dog desvære ikke fået set så meget i år pga travlhed med husrenovering. |
||||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |