|
hjælp til lærred |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kræver jo så også at dugen er i sammenlignelig kvalitet som (minimum) White Flex, og ikke er sammenlignelig med f.eks. California dugen (hvilket jeg ikke kan tale med om da jeg svjv ikke har set Grandview'en). Hvis det er en bedre ramme, men ringere dug, så er det jo stadig ikke sammenligneligt.
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har sammenlignet de 2 duge mod hinanden, og har ikke kunnet konstatere nævneværdige forskelle. Kvaliteten minder meget om hínanden, derfor jeg skriver, som jeg gør.
Kvaliteten på dugen er absolut godkendt, uden hotspots eller andre uheldige egenskaber, hvilket også understøttes på udenlandske tests, så de kan sagtens sammenlignes...
Redigeret af Supergris - 27-Marts-2013 kl. 19:34 |
|
LBA75
Super bruger Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
Inden vi starter længere diskussion om valg af lærred, vil du så ikke lige supplere med følgende oplysninger.... 1) Budget? 2) Ønsket størrelse på lærred? 3) Format? (antager 16:9?) 4) Afstand mellem projektor og lærred? 5) Siddeafstand mallem dig og lærred? Iøvrigt, tillykke med din nye projektor Må jeg dog komme med en anbefaling - du skriver at du har dedikeret rom til bio, som kan mørklægges helt.... men vægge og loft er hvide? - her kan du score en markant forbedring i oplevelse, ved at male (eller hellere betrække med stof) væg og loft sort 1-2 meter frem foran lærred. Det koster næsten ingenting, og hjølper virkelig meget - bare et råd.... Mvh LBA75
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |