recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson TW3200 eller TW5900 (5910)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson TW3200 eller TW5900 (5910)

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Jilted Ace Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jilted Ace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 22:49
Den har ganske rigtigt kostet 6999-, hos elgiganten, men det var vist i Marts måned sidste år!!! Ret vildt at den nu er på sit højeste prismæssigt inden for det sidste års tid!

Regner med at jeg satser på at købe en TW3200 i Sverige - har fundet den i en svensk netbutik til 7300,- inkl. Forsendelse.... :)

Og for resten, alle sammen - Tusind tak for jeres feedback! :)
Best Regards. Sir Jilted Ace Himself
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 23:02
Må jeg anbefale at du går i Elgiganten eller anden butik først og forhandler prisen, du kan sikkert købe den til 7000kr hvis du har lidt handels talent.. Det koster hurtigt penge at sende en projector retur i tilfælde af en garenti rep. Det er også lidt værd at have en fysisk butik man kan råbe højt i hvis der er problemer, og Epson har vist ikke den laveste fejl rate.
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
Jilted Ace Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jilted Ace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 23:21
I så fald besidder jeg nok ikke det største handelstalent - idet at jeg har været nede og snakke med dem i den lokale Elgiganten, men de var sgu hverken til at hugge eller stikke i.... ;)
Best Regards. Sir Jilted Ace Himself
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 15:49
Man kan da ikke forhandle om prisen i elgiganten, har prøvet flere gange. Kun hvis du kan finde en af deres varer i en anden dansk butik til billigere penge kan du få den ned på samme pris.

Men nu koster den kun 469,- mere i elgiganten end du skal give i sverige, så ja det er da totalt dumt af købe den i sverige synes jeg. Skulle der ske noget med den (hvilket ikke er utænkeligt for en billig lcd projektor) er det da max bøvlet at skulle sende til sverige og skulle snakke svensk med butikken og divs ting , frem for bare at lige rende ned i elgiganten med den.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu