|
LØST Skrottes. Røde plamager på LG OLED B6 - 2016 |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | ||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har startet en ny tråd, da det ikke mere handler om røde plamager. I går var der de samme plamager ved hvide og lyseblå felter på tv, så det bliver skrottet. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mit tv har kun et optisk stik, så jeg kommer ikke til at bruge det forkerte optiske stik. Klar plastiktråd tynderer end et menneskehår, så et internet fiber kabel er altså tyndere end et optisk kabel. Derfor undrer det mig du siger et kobber kabel kan overføre mere end et optisk når det modsatte gælder for et internet kabel. Fiberkabler Fiberkabler (eller lyslederkabler) består af hundredvis af små glastråde eller klare plastiktråde, der er tyndere end et menneskehår. Hver eneste tråd har kapacitet til at levere signaler til millioner af tv og computere samtidig. Det gør fibernet til den absolut foretrukne teknologi, når der skal leveres internet. https://www.energifyn.dk/privat/fibernet/fiberforum/bliv-klogere-pa-fiber/ Redigeret af Furry - 22-Januar-2023 kl. 19:57 |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4833 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Furry@ du må igang med at google, jeg aner ikke hvorfor
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men noget af forklaring findes i brydningsvinkler og refleksioner i fiberen. Måske dette dokument kan hjælpe på forståelsen: Derudover er der også forskel (pris?) på kilde og detektor i enden af fiberen.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har INTET med tykkelsen på det optiske kabel at gøre! |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4833 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har vist tydeliggjort min uvidenhed i tidligere indlæg, jeg aner ikke en dyt om fiberkabler
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4615 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det optiske kabel kan godt transportere langt højere datarater, men det er den Toslink standardisering (med board, port og interface), man har valgt til TV-skærme og afspillere, som har disse specifikationer og begrænsninger.
Det er opsummeret i denne tabel: Redigeret af Rasmus Larsen - 23-Januar-2023 kl. 12:07 |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |