|
Oppo BDP-103EU tråden, ny firmware |
Besvar ![]() |
Side <1 161718 |
Forfatter | |
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL S4700, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Hej
Håber i kan hjælpe med et lille spørgsmål til oppo BDP-103EU. Når jeg ser på anmeldelse af den på youtube kan jeg se at den understøtter VUDU HD movies. Da vi bruger det en del her i huset ville jeg lige høre om EU modellen har mulighed for VUDU. Det ville komme til at køre unblock us. Redigeret af technology - 16-Februar-2014 kl. 12:54 |
|
![]() |
|
nghngh ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 22 |
Man kan godt starte VUDU "app'en" fra menu skærmen, men det kræver, at man er i USA for at man kan se nogle af deres programmer.... Men hvis du med unblok mener at i "er i usa" set udefra (som med f.eks. HOLA til PC'en) burde det vel virke, idet teksten lyder i retning af... "beklager vi kan se du ikke er i usa"
Hvis du med unblok mener kodefri, tror jeg kun det gælder Bluray/DVD skiver. |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6292 |
Min Oppo 103 mister af og til netværksforbindelsen (til indbygget Netflix)
Så skal jeg indtaste koder igen (og så skal jeg først finde koderne...) Hvorfor nu det? Og jeg synes ikke, at afspilningen er så jævn/flydende som på Apple TV Redigeret af jake51 - 01-Marts-2015 kl. 08:27 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Netflix på OPPO er det aller bedste Netflix billede jeg har set. Prævet mange afspillere, ATV, GOAll tv, medie pc.............. OPPO's Netflix er bare med pisse god billedkvalitet, lyden er helt fantastisk også ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6292 |
Hos mig gengives billedet mere jævnt/flydende af Apple TV end Oppo
Billedkvaliteten er ens, dvs. god |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Jeg har næsten altid brugt atv3 til netflix fordi det meget nemmer at få et overblik af det hele på atv3 end oppo 103.
Men så vil de gamle også gerne være med på beatet. ![]() Men når atv4 kommer bliver den brugt i stedet højst sandsynligt. |
|
![]() |
|
stridsvognen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
Prøv at leg med din PAL / NTSC indstilling i din OPPO. Hvilket display bruger du.?
|
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Ohøj
Der er kommet ny beta firmware til 103/105 og jeg kan efter kort test konstatere at problemet med at streame Dolby atmos lyd fra en MKV fil er blevet løst :-) |
|
![]() |
|
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
Problemet er nu ikke helt løst. Såfremt afspilleren har afspillet et andet Codec, hænder det, at der ingen lyd er ved MKV med atmos. ![]() Det kan så afhjælpes ved at stillle over til auto i lydmenuen for at fremprovokere LPCM, genstarte og så tilbage til bitstream og genstarte en gang til. Nogle gange er en genstart alene nok.
Redigeret af kanvas - 17-August-2016 kl. 13:24 |
|
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL S4700, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 161718 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |