|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
Han er lidt tøvende da han bliver spurgt til 50hz problematikken.
Lad os ikke håbe der skal ligges for meget i det :-) |
|
![]() |
|
PlasmaFreak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 305 |
![]() |
Nogen der ved hvornår vi kan regne med at de kommer i handlen herhjemme?
|
|
![]() |
|
HighDef ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
65" GT30 video:
http://www.youtube.com/watch?v=UTuvN7D4LNI&feature=related Klart et fremskridt på design-fronten. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Linket virker ikke..
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=UTuvN7D4LNI&feature=related
Nu virker det...
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Takker! Det er da et fremskridt i design med smallere ramme og uden buen forneden. Men den blanke kant gir' mindelser om et ældre design fra Pioneer
![]() |
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
jeg kunne godt tænke mig, at der var to tuner (DVB-C for min del) så man kan optage via en USB port, med en HDD Harddisk, og så kunne se en kanal, imens man optager en anden kanal, dette kan ikke lade sig gøre, heller ikke på 2011 VT30 modellerne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7199 |
![]() |
Yousee boksen kan da sagtens køre uden kort fra yousee...
Men har ikke læst om 2 tunere i de nye panasonic tv Nu er det jo ikke en yousee tråd, men få den ombyttet til en der virker hos yousee. Mine bokse ( 2stk ) kører da helt fint |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Ser alt for fedt ud! Men hvorfor står der LED i bunden af billedet??? Nogen der har et gratis bud på prisen i DK?
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
![]() |
Ja et gratis bud er 21.999 og 34.999
|
|
![]() |
|
Zipper ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
ser fandmer lækkert ud |
|
a bad loser is a born winner
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |