|
kælderbio - ny projektor og YouTube kanal! |
Besvar | Side <12345 30> |
Forfatter | |
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt enig - Min center blev købt efter lærred og jeg har INTET at give af på højden da det vil ramme lærred desværre På sigt tænker jeg at finde et ramme lærred så jeg kan spare kassens højde. |
|
JohnConnor
Funktioner
Tak(0)
|
Der mangler sindsygt meget finish men det var vigtigt for mig at få rummet gjort i en stand hvor det kunne bruges, så detaljer kommer løbende men langsomt :) Har en lille pige på 6 måneder som tager langt det meste af tiden.. Skal dog siges at Moana er et kæmpe hit allerede! |
|
JohnConnor
Funktioner
Tak(0)
|
En hjemmebio uden processor er ret tamt så da en SMS tikkede ind i dag om at en pakke var ankommet med GLS steg humøret helt vildt .. Pakken var dog alt for lille men indeholdt 4 stk. bass refleks porte til subwooferen som har været undervejs så længe at det var gået i glemmebogen. De 4 små rør er fra Monaco og kan reguleres i længden og tunes præcis til enheder og kasse. Anden del bliver at få en ekstra plade på fronten så kassen bliver mere stabil og derefter få skåret ud til enheder og refleksporte - Tror det løfter lydtrykket en del at enhederne får de 100 % rigtige konditioner at arbejde i :) Alt i alt ikke pakken jeg havde håbet men et lille skridt nærmere målet :)
|
|
JohnConnor
Funktioner
Tak(0)
|
SÅ kom der endelig en pakkke med posten:) Små 40 kilo processor, tungere end mange af mine tidligere forstærkere!!! Redigeret af JohnConnor - 01-September-2017 kl. 20:58 |
|
JohnConnor
Funktioner
Tak(0)
|
Balanceret i hele konstruktionen og totalt lækkert bygget Glæder mig som et lille barn til at høre den! |
|
flex195
Super bruger Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fed tråd der er spændende, at følge med i... Rigtig fed processor, det er det man kalder for en han;) hvad måtte du slippe for sådan en?
|
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det en Yamaha processor?
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Denon...
|
|
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var da, godt nok en fed processor, ikke hver dag, man ser dem. Den skal du nok blive glad for. Hvordan kan det være du lige valgte den? Den ser nu, meget fed ud, og spiller sikkert som en drøm
|
|
JohnConnor
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en Denon AVP-A1HDA: https://www.denon.co.uk/uk/product/homecinema/avreceiver/avpa1hda Kort fortalt er det noget af det mest hardcore processor nogensinde lanceret. Vægten alene er brutal og hele opbygningen er en kapitel for sig! DAC delen er balanceret hvilket vil sige dobbelt op på alt. To ringkerner i strømforsyningen står for hver sin del af signal håndtering Min store udfordring er at min clic møbel kun er 45 dybt!!! Så Update følger i aften på den del:) |
|
JohnConnor
Funktioner
Tak(0)
|
Tak:) Kostede alt for meget i forhold til alderen men vigtigst er lydkvaliteten så er glad for ændringen for marantz processoren! |
|
JohnConnor
Funktioner
Tak(0)
|
Fik øvrigt en sidste Lyngdorf effekt så den gamle Nad effekt kan få ro :) Så nu drives hele setuppet snart kun med Lyngdorf.. og clic møblerne bliver udfordret på vægt! |
|
Besvar | Side <12345 30> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |