|
Min hjemmebio *UPDATE* |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er stor forskel på svineri og konstruktiv kritik. Opfordringer til at fjerne et klistermærke er da fint.
Men "Afskyligt setup, fuldstændig smagløst og mangel på stil." efterfulgt af ikke opfordringer, men krav til hvad han skal ændre er da direkte tåbeligt og hér er det da fint at det ikke bare er trådstarter som forsvarer sig selv, men derimod flere af forummets brugere som udtrykker at denne opførsel ikke er velkommen. Jeg nyder da at se de almindelige setups hvor der ikke er brugt millioner. Det er de setups jeg selv kan relatere til. Og jeg ville være utrolig ked af at der var besøgende som valgte ikke at tilføje deres setup fordi et par enkelte arogante tosser skræmte dem væk. |
|
![]() |
|
Michaelds ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2010 Status: Offline Point: 154 |
Så må du jo definere konstruktiv kritik, går ud fra når man laver et indlæg som dette - må man tage imod RIS og ros. Jeg mener da helt tydeligt hvad jeg mener op mandens setup, og hvilke ændringer han kan gøre for at optimere det bare en anelse. |
|
![]() |
|
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
Konstruktiv kritik:
Hansen1975: Det ser godt ud, men havde det været mit - Så havde jeg altså malet rummer meget hurtigt ![]() Psymon: Der sidder sådan et fjollet totalt-nyt-tv-som-stadig-står-i-butikken mærke på det TV... Skal det ikke fjernes? Må da være irriterende når der ses film Din post osede af arrogance. "Afskyligt setup, fuldstændig smagløst og mangel på stil." er da på ingen måde konstruktivt. "Pil nu det skide klistermærke af skærmen." er en ordre ikke en opfordring. Du er ikke hans chef. Din mening er ikke nødvendigvis mere rigtig end hans. Jeg synes da også at det brude fjernes, men han har allerede forklaret at han gerne vil have det. Så skal du da klappe kaje. Det er da på ingen måde din plads at diktere hvordan hverken han, jeg eller nogen som helst anden indretter sin stue. "Har du sat baghøjtalerne op uden vaterpas? De sidder jo mega skævt!" fx er jo fint nok, men allerede i næste linje "Få rummet malet, kan være farven var moderne i 80'erne - men den tid er forbi." er du igen i gang med ordrene. Pas dig selv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |