recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på Samsung smart tv sprog problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på Samsung smart tv sprog problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix på Samsung smart tv sprog problem
    Sendt: 15-Marts-2014 kl. 13:52
Hej

vi har købt et Samsung 8005 og når ungerne skal se netflix starter filmen med det samme, og jeg kan ikke vælge sprog. Filmen starter vises så med engelsk tale. Det hælder for alle titlerne.

Er der nogen der ved hvordan det løses?
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 14:14
Du skal vælge sprog inden du starter filmen. Mener det er nederst i menuen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 17:11
Problemet er at filmen starter i det øjeblik jeg trykker på den. På mit Appletv kom der valgmuligheder frem, men ikke her
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 17:56

Det sker ikke på 7005, der markeres filmen, der trykkes på Enter, så kan man lave Setup før der afspilles.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 21:36
Det er mystisk... Trykker jeg enter starter den bare med at loade. Gad vide om det kan have noget at gøre ned at det er en US konto ?
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2014 kl. 21:54
Det er underordnet. Kan du ikke skifte inde i filmen som på Apple tv. Måske er der en genvej.
Til top
LasseKjær Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-August-2014
Sted: Kbh
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LasseKjær Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2014 kl. 16:35
Jeg har også problemer. Jeg kan ikke finde en genvej..... Jeg kan sagtens ændre sprogindstillingerne på min ipad. sprogindstillingerne på min profil er oprettet som dansk.....

Jeg er ved at være lettere muggen efterhånden.

Please help meCry
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2014 kl. 22:50
På mit Samsung uhd 9005 dukker oversigten på Netflix op på dansk, som den jo skal. Næste menu hedder afspil. Originalsproget følger automatisk og med dansk undertekst.
Når afspilningen går igang, dukker der en menu op under tidslinien, hvorefter lydspor og undertekster kan ændres.

Alt virker godt, nemt og flot

Redigeret af bentpetersson - 31-August-2014 kl. 21:50
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 20:56
På mit F8005 kommer der en menu frem, når jeg har klikke på en film.
Det nederste menu punkt er sprog og undertekster, hvor jeg kan ændre talesproget på børnefilm til dansk.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 21:18
Jeg har fået fundet en læsning. Der er ikke mulighed hvis man vælger netflix kids, men hvis du vælger den normale netflix, så er der mulighed for at ændre sprog :-)
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2014 kl. 10:00
Har ikke selv prøvet Netflix kids, men kan det ikke være at kids er med tale fra/i pågældende land den er registreret i, så US konto, Engelsk tale, DK Konto, Dansk tale. 
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2014 kl. 10:17
len61 -> Den giver god mening, idet det er en US-registreret konto
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu