|
Netflix på Samsung smart tv sprog problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2014 kl. 13:52 |
Hej
vi har købt et Samsung 8005 og når ungerne skal se netflix starter filmen med det samme, og jeg kan ikke vælge sprog. Filmen starter vises så med engelsk tale. Det hælder for alle titlerne. Er der nogen der ved hvordan det løses? |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal vælge sprog inden du starter filmen. Mener det er nederst i menuen
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Problemet er at filmen starter i det øjeblik jeg trykker på den. På mit Appletv kom der valgmuligheder frem, men ikke her
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det sker ikke på 7005, der markeres filmen, der trykkes på Enter, så kan man lave Setup før der afspilles. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det er mystisk... Trykker jeg enter starter den bare med at loade. Gad vide om det kan have noget at gøre ned at det er en US konto ?
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Det er underordnet. Kan du ikke skifte inde i filmen som på Apple tv. Måske er der en genvej.
|
|
![]() |
|
LasseKjær ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-August-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 1 |
Jeg har også problemer. Jeg kan ikke finde en genvej..... Jeg kan sagtens ændre sprogindstillingerne på min ipad. sprogindstillingerne på min profil er oprettet som dansk.....
Jeg er ved at være lettere muggen efterhånden. Please help me
![]() |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
På mit Samsung uhd 9005 dukker oversigten på Netflix op på dansk, som den jo skal. Næste menu hedder afspil. Originalsproget følger automatisk og med dansk undertekst.
Når afspilningen går igang, dukker der en menu op under tidslinien, hvorefter lydspor og undertekster kan ændres. Alt virker godt, nemt og flot Redigeret af bentpetersson - 31-August-2014 kl. 21:50 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
På mit F8005 kommer der en menu frem, når jeg har klikke på en film.
Det nederste menu punkt er sprog og undertekster, hvor jeg kan ændre talesproget på børnefilm til dansk. |
|
![]() |
|
Jeg har fået fundet en læsning. Der er ikke mulighed hvis man vælger netflix kids, men hvis du vælger den normale netflix, så er der mulighed for at ændre sprog :-)
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Har ikke selv prøvet Netflix kids, men kan det ikke være at kids er med tale fra/i pågældende land den er registreret i, så US konto, Engelsk tale, DK Konto, Dansk tale.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
len61 -> Den giver god mening, idet det er en US-registreret konto
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |