recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny tvstue under udarbejdelse. Update 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy tvstue under udarbejdelse. Update 5

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Dit rum ser fedt ud! Når du nu har et dedikeret rum, har du så overvejet at male væggene i en mørkere nuance? Kan se, at der er en del genskind fra lærredet på loft og vægge.

Fedt, at du har fået noget korrektion på bassen. Uanset hvor godt rummet er, er det en nødvendighed efter min mening. Ville sgu gerne høre bassen hos dig - er stadig i chok over, at du synes der manglede bas hos mig Big smile

membran arial
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Point: 676
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Dit rum ser fedt ud! Når du nu har et dedikeret rum, har du så overvejet at male væggene i en mørkere nuance? Kan se, at der er en del genskind fra lærredet på loft og vægge.

Fedt, at du har fået noget korrektion på bassen. Uanset hvor godt rummet er, er det en nødvendighed efter min mening. Ville sgu gerne høre bassen hos dig - er stadig i chok over, at du synes der manglede bas hos mig Big smile

Takker, det er dog desværre ikke et dedikeret rum, men en stue ( min kone er dog ikke altid enig LOL), derfor de farver som du ser - stod det til mig var alle vægge beklædt med veltex Tongue

Du skal være velkommen til at kigge forbi

/michael
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Point: 694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 11:02
--