|
Pony65's 21:9 stuebio |
Besvar ![]() |
Side <12345 15> |
Forfatter | |
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
E] |
|
![]() |
|
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Spændende! Lærredet falder i ét med baggrunden hvet fald.
Var det en ide at male det sort ud til kanten? altså til og med højtalerne og helt ned til bunden. Det ville give en rigtig god "black hole effect" tror jeg og du er jo næsten 80% af vejen allerede.
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
[QUO
Redigeret af Pony65 - 22-Januar-2015 kl. 23:56 |
|
![]() |
|
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Ja det er rigtigt. Jeg er i samme dilemma. At bevare "stuelook" samtidig med at forbedre bio kvaliteten! ikke let!
2 subs? det lyder spændende! hvilken model?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
Jeg havde samme problem med mit 21:9 lærred, så jeg hængte sort stof op bag lærredet
Det ser lidt dumt ud, men det virker
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
De er på vej fra USA, der er en FedEx mand på vej fra Kolding. Han lander senere i dag så poster jeg lige nogle billeder
|
|
![]() |
|
Så
Redigeret af Pony65 - 22-Januar-2015 kl. 23:56 |
|
![]() |
|
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
Synes det ser super fedt ud, hvilket faktisk overrasker mig og gør jeg genovervejer at male mørkt bag lærred.
Dog tror jeg at det vil være både pænere og mindre fyldende hvis du maler helt til gulvet. Det har dog gjort underværker med døren malet færdig i forhold til første billed :) |
|
![]() |
|
Tak for de pæne ord. Vedr. døren så skulle den jo lige have noget grunder for at den sorte farve kunne hænge fast.
Det er jo sådan med maling at det er nemmere at tilføje mere end at fjerne, så nu prøver jeg at køre med dette i lidt tid og er det ikke nok maler jeg resten.
|
|
![]() |
|
Så
Redigeret af Pony65 - 22-Januar-2015 kl. 23:57 |
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Elsker din projektor, I want one!
|
|
![]() |
|
Jeg er også godt tilfreds med den, syntes den laver nogle fremragende billeder.
Jeg har ikke prøvet 3D på den endnu ( har ikke BlueRay ) kunne måske lave en demo aften hvor der er en som medbringer en BD afspiller og en 3D film. Jeg har 4 par briller.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |