|
Problem! Apple TV2 med XBMC |
Besvar ![]() |
Side <1 222324 |
Forfatter | |
due78 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Håber nogen kan hjælpe.
Har jailbreaket min atv2 og installeret Xmbc, men har problemer med at finde min mac eller timecapsule i programmet? Har læst en masse tråde omkring men ingen ting virker. Måske i kan hjælpe med en nem guide?
|
|
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Due1978
|
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmmmmmm...... havde tidligere store problemer med at få mine Blu-ray film til at spille på min ATV2, jailbreaked og igennem XBMC (har alle mine film i MKV, rippet med MakeMKV). Hvad er erfaringerne med Firecore Mediaplayer i forbindelse med afspilling af fuld kvalitet Blu-ray? Hvilken container bruger i (MKV/MP4)? Hvilket codec (x264)? Hvilket program ripper I med? Mvh LBA75 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 222324 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |