recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så kom iPhone 4S til salg hos Apple DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå kom iPhone 4S til salg hos Apple DK

Besvar Besvar Side  <12345 19>
Forfatter
Besked
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Hvis du kun har 12 tilbage på en 32GB, og bruger kamera en del, og hvis du så ikke er god til at overføre billeder og videoer. Så ville jeg personligt, nok tage en 64GB.

Tilbøjelig til at være enig med dig :) Man kan vel aldrig få for meget lagerplads :)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24798
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Hvis du kun har 12 tilbage på en 32GB, og bruger kamera en del, og hvis du så ikke er god til at overføre billeder og videoer. Så ville jeg personligt, nok tage en 64GB.

Tilbøjelig til at være enig med dig :) Man kan vel aldrig få for meget lagerplads :)
Nej, det er jo det. Jeg tænkte også lidt over det. Men med kun 6 brugte GB, ud af 16, så har jeg nok ikke ,selv brug for mere end 32GB.
Øj, hvor jeg bare glæder mig.Big smile Det gør konen også, for så kan hun få udskiftet sin android mobil. Den er alt for besværlig til hende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Karin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Hørsholm
Point: 448
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Min seneste fon (SE X10 Mini Pro) kostede 999 kr. uden abo...

Den har jeg som arbejdstelefon. Det er dog en skod telefon Dead
En masse udstyr :-)
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Point: 612
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 23:18

Nogle der har fundet ud af om man kan sms med dansk ordbog men bruge Siri som er engelsk?
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 23:34
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Nogle der har fundet ud af om man kan sms med dansk ordbog men bruge Siri som er engelsk?

For at skrive Siri skal din telefon vidst nok være slået til Engelsk i sprog. Det betyder så også at din stavekontrol bliver engelsk, så vidt jeg ved? Kan dog tage fejl her... Kan ikke huske om man kan ændre på skrivesproget...

Har lige bestilt min 4S 32GB i sort.. F**K jeg glæder mig!!
          
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juni-2010
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 00:23
Siri er kun engelsk og tvivler på det kommer i dansk version indenfor den nærmeste overskuelige fremtid.
Som jeg ser det er Siri stortset ubrugeligt med mindre man bor i et engelsk sproget land.
Det bliver for langt de fleste i DK meget minimalt med funktioner man kan bruge af det. Min Samsung galaxy s2 har også noget stemmefunktion som opkald, besked, navigation, memo osv. og det er ret let at bruge og jeg synes den er ret skarp i den ret faktisk forstår havde man siger til den, jeg kan sagtens lave lange engelsk sproget beskeder hvor den fanger alle ord, men det er mere eller mindre ubrugeligt fordi det også kun er engelsk sproget, og det fungere jo sådan man skal have telefonen indenfor en nogenlunde rækkevide (ligesom Siri) eller headset på før det virker. 
Det er et gimmick og en super smart reklame film fra Apple, og nej jeg er absolut heller ikke Apple hader, jeg har pt. ipad2, imac og en macbook. Jeg har haft iphone 3GS & 4 og jeg synes det er en lækker telefon, Samsung galaxy s2 er bare langt federe.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
aznhandles Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2008
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 00:28
Jeg bruger alligevel min iPhone 3GS på engelsk, så Siri skal jeg nok få gavn af i dagligdagen.
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Point: 612
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 00:48
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Siri er kun engelsk og tvivler på det kommer i dansk version indenfor den nærmeste overskuelige fremtid.
Som jeg ser det er Siri stortset ubrugeligt med mindre man bor i et engelsk sproget land.
Det bliver for langt de fleste i DK meget minimalt med funktioner man kan bruge af det. Min Samsung galaxy s2 har også noget stemmefunktion som opkald, besked, navigation, memo osv. og det er ret let at bruge og jeg synes den er ret skarp i den ret faktisk forstår havde man siger til den, jeg kan sagtens lave lange engelsk sproget beskeder hvor den fanger alle ord, men det er mere eller mindre ubrugeligt fordi det også kun er engelsk sproget, og det fungere jo sådan man skal have telefonen indenfor en nogenlunde rækkevide (ligesom Siri) eller headset på før det virker. 
Det er et gimmick og en super smart reklame film fra Apple, og nej jeg er absolut heller ikke Apple hader, jeg har pt. ipad2, imac og en macbook. Jeg har haft iphone 3GS & 4 og jeg synes det er en lækker telefon, Samsung galaxy s2 er bare langt federe.

Den gamle iphone havde også noget simpelt stemmestyring som jeg ikke brugte. Problemet med nye funktioner er, at de skal virke 100 % før man bruger dem. Det virker til at Siri virker 99 % og så kan jeg godt leve med, at kæresten får en sms på engelsk hvis jeg sidder i bilen. Så det kommer jeg helt sikkert til at bruge.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 09:36
Så kan man blive skrevet op hos Tdc.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-August-2008
Point: 650
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 10:08

Og der er god grund til at tænke sig rigtigt godt om. Kan det så ikke bedre betale sig at købe direkte hos Apple. Man får en rabat på ca. 30 kr. om måneden på telefonen hos TDC, men hænger så på et dyrt abonnement.

Redigeret af Stenholt - 22-Oktober-2011 kl. 10:10
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 10:11
Så har jeg bestilt en 32 gb over min lønpakke. Håber den kommer inden 01/04 som er seneste leveringsdato Dead
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Og der er god grund til at tænke sig rigtigt godt om. Kan det så ikke bedre betale sig at købe direkte hos Apple. Man får en rabat på ca. 30 kr. om måneden på telefonen hos TDC, men hænger så på et dyrt abonnement.
Jeg har bestilt min hos apple. Familien har lige, fået et tilbud gennem konens arbejde. Helt frit mobilsnak, fri sms og 10GB per måned. Og det er til en pris på 62.50kr per måned. Det er sgu da billigt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 19>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu