|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 19> |
Forfatter | ||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
|
Tilbøjelig til at være enig med dig :) Man kan vel aldrig få for meget lagerplads :) |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24798 |
![]() |
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
![]() |
|
Den har jeg som arbejdstelefon. Det er dog en skod telefon
![]() |
||
En masse udstyr :-)
|
||
![]() |
||
Suckyboyfriends ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
![]() |
|
Nogle der har fundet ud af om man kan sms med dansk ordbog men bruge Siri som er engelsk?
|
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
|
For at skrive Siri skal din telefon vidst nok være slået til Engelsk i sprog. Det betyder så også at din stavekontrol bliver engelsk, så vidt jeg ved? Kan dog tage fejl her... Kan ikke huske om man kan ændre på skrivesproget... Har lige bestilt min 4S 32GB i sort.. F**K jeg glæder mig!!
|
||
|
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() |
|
Siri er kun engelsk og tvivler på det kommer i dansk version indenfor den nærmeste overskuelige fremtid.
Som jeg ser det er Siri stortset ubrugeligt med mindre man bor i et engelsk sproget land. Det bliver for langt de fleste i DK meget minimalt med funktioner man kan bruge af det. Min Samsung galaxy s2 har også noget stemmefunktion som opkald, besked, navigation, memo osv. og det er ret let at bruge og jeg synes den er ret skarp i den ret faktisk forstår havde man siger til den, jeg kan sagtens lave lange engelsk sproget beskeder hvor den fanger alle ord, men det er mere eller mindre ubrugeligt fordi det også kun er engelsk sproget, og det fungere jo sådan man skal have telefonen indenfor en nogenlunde rækkevide (ligesom Siri) eller headset på før det virker. Det er et gimmick og en super smart reklame film fra Apple, og nej jeg er absolut heller ikke Apple hader, jeg har pt. ipad2, imac og en macbook. Jeg har haft iphone 3GS & 4 og jeg synes det er en lækker telefon, Samsung galaxy s2 er bare langt federe.
|
||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
||
![]() |
||
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
Jeg bruger alligevel min iPhone 3GS på engelsk, så Siri skal jeg nok få gavn af i dagligdagen.
|
||
![]() |
||
Suckyboyfriends ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 612 |
![]() |
|
Den gamle iphone havde også noget simpelt stemmestyring som jeg ikke brugte. Problemet med nye funktioner er, at de skal virke 100 % før man bruger dem. Det virker til at Siri virker 99 % og så kan jeg godt leve med, at kæresten får en sms på engelsk hvis jeg sidder i bilen. Så det kommer jeg helt sikkert til at bruge.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24798 |
![]() |
|
Så kan man blive skrevet op hos Tdc.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
|
Og der er god grund til at tænke sig rigtigt godt om. Kan det så ikke bedre betale sig at købe direkte hos Apple. Man får en rabat på ca. 30 kr. om måneden på telefonen hos TDC, men hænger så på et dyrt abonnement. Redigeret af Stenholt - 22-Oktober-2011 kl. 10:10 |
||
![]() |
||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|
Så har jeg bestilt en 32 gb over min lønpakke. Håber den kommer inden 01/04 som er seneste leveringsdato
![]() |
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 19> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |