|
Sejrsen Atmos 7.2.4 |
Besvar ![]() |
Side <1 141516 |
Forfatter | |
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er godt blevet en lækker bio må jeg sige, det ser godt ud. Fine højttalere. Lyd og Billede har dem som reference i deres test rum. Kan godt lide din diskrete dæmpning af rummet.
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Halløj
Har igen rodet lidt med bio. Har opgraderet med Arendal Sub 3 og 1723 s monitor som fronter og center. Monitorerne er vist uden sammenligning de bedste jeg har haft. ![]() De resterende 8 højttalere er Cambridge WS30. God jul |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
De arendal ser fine ud, hvad måtte du slippe?
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Du kan se deres priser her:
https://www.arendalsound.eu/ For mig virker det til at nypriserne er mere "realistiske" sammenlignet med procella og mksound som jeg også har haft i min bio. |
|
![]() |
|
dannisther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2018 Status: Offline Point: 51 |
Hvor har du købt dem henne ? :)
|
|
![]() |
|
Ved Arendalsound.
Er der andre steder? |
|
![]() |
|
dannisther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2018 Status: Offline Point: 51 |
Fisk, man kunne forestille sig, at det var derfor jeg spurgte min gode herre... :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 141516 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |