|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Jeg har en Mede8er 500 og den æder alt hvad jeg har smidt efter den... Uden de mindste hakker eller dropouts, og så er dens videowall bare genial...
|
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Hej
Jeg har en Dune HD, og det spiller bare. Tager imod alt jeg smider efter den, klarer HD lyd og undertekster uden problemer og er nice some film-media center med Zappiti installeret.
Mvh
LBA75
|
|
![]() |
|
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
![]() |
Så fik jeg sat min Dune Hd D1 til.
Har jeg opfattet det rigtigt at den ikke har en movie jukebox / videowall ud af boksen ? Synes det var fedt på Boxee'en. Er der mulighed for at installere dette på Dune'en ?
Hvilken video indstillinger vil i foreslå ?
Mvh.
Michael
|
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Du kan installere MyMovies på den, så kan du også bruge din smartphone til at styre med
|
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Den kan også køre Yadis
http://www.mediasmartserver.net/2011/02/04/guide-setting-up-yadis-2-0-for-the-dune/ |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Eller Zappati
http://www.mediasmartserver.net/2010/08/13/guide-setting-up-zappiti-for-the-dune/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |