|
Subwoofer amok ved afspilning af Interstellar |
Besvar | Side <1234 16> |
Forfatter | |
Zuppe
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den skal da netop være sat til, når den er så vild!
|
|
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror såmænd heller ikke at det var interstellars skyld at min sub tog turen - den var formentlig stået af alligevel - lyden var rigtig god op til at det skete
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er da en fed bas scene. Så filmen på -10 . Den er relativt højt indspillet. Fed film. Med et mega fed lydspor. Sådan skal rocket thruster lyde :-)
Redigeret af p.las - 03-April-2015 kl. 00:40 |
|
HomeTheater
Super bruger Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt altså at der er noget fed bund på filmen, så må jeg se om min velodyne spl 1200 ultra, dør!
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
Pil-babz
Bruger Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tager den i morgen!
Mon ikke den gamle ASW650 kan følge med! :)
|
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har netop set den med SB2000 på -25... Holly crap der er gang i den film. Efter at have set den i bio, ville jeg vente med at se den til jeg fik min nye subwoofer.
|
|
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved hvilken tid i filmen sker den der subwoofer aflivnings scene? Har 3 sub's og Buttkicker, så håber ikke det hele står af samtidigt
|
|
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Overvejer netop en SVS SB2000 som afløser for min ASW700, der lige stod af under Interstellar - den får fine ord med på vejen i alle de anmeldelser jeg har læst i forhold til film - hvordan er den til musik... |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke hørt så forfærdeligt meget musik på den.
her har jeg skrevet kort om mine første oplevelser med den: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=139399&PN=4&title=anbefal-film-subwoofer |
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sub'en var virkelig på overarbejde i den scene, men ingen problemer (har dog ikke tjekket huset for revner... ).
Har en Yamaha sub, kan ikke lige huske hvad den hedder, men det er en 15" med en 1000W servoforstærker. Fed film forøvrigt.
|
|
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så den hos en kammerat på -26.5 pga tidspunkt og lejlighed og alt var kedeligt lige indtil den scene kom, så kom der liv i hans mx350. Han måtte skrue yderligere 5db ned ;)
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hva tid!!??
|
|
Besvar | Side <1234 16> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |