|
Windows 8,1 pro til 10, hvad mister jeg |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg har haft lavet en clean installation af Windows 10, jeg har aldrig syntes at det gav mening at lave en opgradering af Windows, da alt bliver noget rod.
Har aldrig haft problemer med noget, hverken BSOD eller andre mærkelige ting. Man kan ikke lave en ren installation hvor Windows beholder data - det giver ikke mening
Redigeret af Flick - 14-Oktober-2015 kl. 14:39 |
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
|||
Er det ikke dig selv der har gjort i nælderne ved ikke først at trække koden ud med en keyfinder inden du installerede Windows 10? Flemming |
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
bikeman.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2012 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 27 |
|||
Helt enig. Jeg plejer at lave en liste med de programmer og de tilhørende koder som jeg vil installere igen. Det giver også mulighed for at rydde op i programmer som ikke anvendes mere :-) |
||||
![]() |
||||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|||
Jeg har opgraderet mine tre computere (MacAir, Surface 3 Pro, NUC HTPC) fra Win 8.1 til Win10. Jeg lavede en clean install på dem alle, og det har fungeret fejlfri. Jeg er rigtigt glad for Windows 10, og specielt ti Surface har Microsoft virkelig gjort det rigtigt da det skifter smooth mellem tablet og desktop mode. EDIT: For at lave en clean install er du nødt til at opgradere via Windows Update først...
Redigeret af Jonas_h - 14-Oktober-2015 kl. 17:58 |
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|||
Ved ikke om det er opdateringen, eller hvad der er grunden, men maskinen kan ikke længere tænde,som i helt død. Den fejlede under opdateringen. Gik den tilbage i Windows 8,men nu kan den så ikke tænde s mere. Så må vente til efter en eventuel reparation eller ombytning inden jeg ser hvad win10 pro har at byde på.
|
||||
![]() |
||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|||
Nogen der kender reklamationsreglerne, når den dør på dag 1?
|
||||
![]() |
||||
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
|||
Anede ikke det kunne gøres i word programmer, hvordan gøres det? |
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
|||
Word er jo en del af Office pakken og her kan koden trækkes ud med en keyfinder nøjagtig som Windows koden.
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
|||
Er der en keyfinder du kan anbefale? Redigeret af JackD84 - 15-Oktober-2015 kl. 07:38 |
||||
![]() |
||||
|||
Magic jelly bean
|
||||
![]() |
||||
|||
Ærgerligt jeg ikke havde gjort det inden jeg installerede windows og nulstillede.
Redigeret af JackD84 - 15-Oktober-2015 kl. 08:32 |
||||
![]() |
||||
|||
Windows key trækket ud, tak for det
![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |