|
Windows 8,1 pro til 10, hvad mister jeg |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det prøvede jeg på min søns PC efter første update fra Win7. Skulle nemlig have en clean installation pga. cluster problemer på harddisk. Men den accepteres ikke ved indtastning på geninstallation. ![]() Men ikke noget problem, hvis PC er opdateret til Win 10 og valideret. Man springer bare det punkt over, og fortsætter. Så sker det helt automatisk når installation afsluttes og validering fra nettet foretages. ![]() Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
||
Ja, det var det. Fik det bare ikke gjort på mit word. Ærgeligt, kan den gamle word pakke ikke købes igen.? Bruger det ikke nok til at købe en word pakke hver måned. Redigeret af JackD84 - 15-Oktober-2015 kl. 09:11 |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
||
som ligner meget, og er file kompatibel. Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
JackD84 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
||
Det er en msi fil? Kan word bruger åbne filerne du laver med programmet? Redigeret af JackD84 - 15-Oktober-2015 kl. 09:28 |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
||
Fantastisk kan åbne mine gamle word dokumenter
![]() |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Går ud fra det er bedst at gemme word dokumenter i den nyeste 2013 understøttelse? |
|||
![]() |
|||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
||
Jeg fik opdateret og det gik nemt og kørte fint i et par dage. Pludselig fik jeg problemer med skærmblink og den var ikke til at styre. Efter en del søgen fjernede jeg noget Apple icloud services og så kørte det godt igen.
Hvis man gerne vil finde sin Windows key uden at installere noget så kan man copy/paste dette ind i nodepad og gemme som VB script (.vbs) - og så køre det - det virker i de fleste tilfælde. Set WshShell = CreateObject("WScript.Shell") MsgBox ConvertToKey(WshShell.RegRead("HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\DigitalProductId")) Function ConvertToKey(Key) Const KeyOffset = 52 i = 28 Chars = "BCDFGHJKMPQRTVWXY2346789" Do Cur = 0 x = 14 Do Cur = Cur * 256 Cur = Key(x + KeyOffset) + Cur Key(x + KeyOffset) = (Cur \ 24) And 255 Cur = Cur Mod 24 x = x -1 Loop While x >= 0 i = i -1 KeyOutput = Mid(Chars, Cur + 1, 1) & KeyOutput If (((29 - i) Mod 6) = 0) And (i <> -1) Then i = i -1 KeyOutput = "-" & KeyOutput End If Loop While i >= 0 ConvertToKey = KeyOutput End Function |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
office 16 kan også bruge ODF formatet nu.
Jeg købte en office365 personal, må installeres på en 1 maskine og en fon/tablet - hvilket er mere end rigeligt til mig, men koster små 500 om året så man er sikker på at man har adgang til alle de nyeste udgaver. Efter at MS er gået over til rullende updates giver det med at man køber en office og ikke opgraderer i 5-7 år ikke længere mening. jeg købte dog office 1mnd inden 16 udkom, og det var vist den mest smerteløse opgradering jeg nogensinde har haft fra MS. - nå ja man får også 60min's skype taletid om måneden og 1TB onedrive med i købet til de 500. hvis man har noget at bruge den slags til. man får HELE Officepakken for de 500. incl outlook, og alle de applikationer som stort set ingen bruger :-)
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
||
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
||
Tror vist nok jeg brugte det til at lave backup af indhold på Ipad'en. Den giver adgang til ens billeder osv., ligesom Dropbox. https://support.apple.com/da-dk/HT204283 Det var et velkendt problem.... |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |