|
Ny projektor til stuebio |
Besvar | Side <1234 10> |
Forfatter | ||||
Pil-babz
Bruger Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvad ville du sige til Sony VPL-HW30ESW ? - Har du evt set den i levende live? :-)
|
||||
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
||||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Desværre :) Ved ikke hvor i landet du er fra, men KT-radio i København har Sony'en til demo. De kan sikkert også svare på mere omkring 30ES'eren.
|
||||
Pil-babz
Bruger Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg er bosat i Midtjylland.. Så det har jeg desværre ikke mulighed for. :/
Puha, er godt nok i tvivl... Sony.... JVC.... EPSON.... Arh!
|
||||
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
||||
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Men går ud fra du selv kører Mercedes, har strandvejsvilla ,spiser østers og drikker champagne hver dag, med den indgangsvinkel du har 😉 Men tilbage til tråden, så må du se om du kan komme ud og se nogle projektorer live, ved godt det er meget begrænset hvor det er muligt. Du er velkommen hvis du kommer forbi Sorø |
||||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
||||
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så at du er tilfreds med en given projektor, er ensbetydende med, at der ikke er nogen grund til at andre ofrer mere? Hmm...
|
||||
Aim
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej synes jo bare som første gangs projektor købene at det er hul i hovedet at rende ud at købe en projektor til 30.000 kr. og det gør det da absolut ikke bedre at den skal bruges i en stue hvor det ikke lyder til at være muligt at mørkelægge. Det vil jo praktisk talt sige at den kun kan bruges efter kl 21 (gennemsnitlig) i 6 måneder. |
||||
|
||||
Aim
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
|
||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Men hvorfor? Har du noget argument for ikke at gå efter noget godt med det samme? Min X30 er min første projektor, og jeg er da helt sikker på, at jeg er mere glad for den, end jeg ville være for en Epson til 12k. |
||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jonas har hele tiden vægtet lyd højere end billede, som jeg forstår det. Nu fokuserer han mere på billedet (han har vel brugt rigeligt på lyd nu). Her har han så også vægtet anderledes end f.eks. jeg gjorde, med valget af en Sony i stedet for en JVC. |
||||
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Aim, synes det er nogle underlige måder du kommer frem til konklusioner på. Har man et budget som hedder 30k, hvorfor er det så hul i hovedet at bruge det? Om det er første gang eller 10. Gang man køber, ændrer vel ikke på det fact at den dyrere projektor leverer et klart bedre billede?
Mht det eksempel du kommer med mht min situation, så har det da absolut ingen relevans. Mit første projektorvalg blev foretaget grundet budgettering og prioritering. Havde jeg haft større budget havde jeg da klart valgt en model hvor jeg var 100 procent tilfreds med billedet i stedet for at vælge en entry level med begrænsninger. At jeg så efter to år har taget en bedre projektor ind i biobudgettet, synes jeg bestemt ikke gør st jeg 'spiller hellig'. |
||||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg ville også tage denne projektor med i overvejelserne: http://www.av-connection.dk/?PGr=3527&ML=687
Redigeret af Supergris - 29-Marts-2013 kl. 01:56 |
||||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvorfor dog det? Så er vi godt nok tæt på hvad man må kunne finde en X30 for...
|
||||
Besvar | Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |